Tor Olav Grøtte Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Det tilbudet om å kjøpe FlightSim.no-logoer på tøy og porselen gikk meg hus forbi. Jeg ble for sen... (Hvorfor hører jeg det så ofte, tro?) Jeg frykter herved for at jeg er den eneste fly-simm'er som sitter uten inspirasjonslogoen. Likevel, tross treg levering av produktene til Dag, så håper jeg at han ikke mistet motet, slik at tilbudet får en snarlig gjentagelse. Siter
Dag Johansen Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Jeg kommer ganske snart til å kjøre i gang en ny runde med bestillinger. Det har vært problemer med leveringen av disse krusene. Første opplag var så dårlige at de ble returnert da logoen omtrent ikke var til å kjenne igjen. Logoen er nå tegnet opp på nytt, og krusene trykkes denne uken slik at jeg forhåpentligvis får de i neste uke. Som en bonus til alle dere som har ventet så lenge vil krusene bli levert med gulltrykk. Siter
Tore Sætre Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Yeaayyy! Gulltrykk!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Håper det ikke virker sarkastisk... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Skal bli flott å kunne fyre opp FS2002 med Dreamfleets B734 og Flightsim-koppen på pulten! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Tor Olav Grøtte Skrevet 30. august 2001 Forfatter Skrevet 30. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Jeg kommer ganske snart til å kjøre i gang en ny runde med bestillinger. Kjempebra, Dag! (Gullkrus? Jøss... Bra innsats!) [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 30. august 2001 Skrevet 30. august 2001 Tore skreiv om "koppen på pulten" men nevnte ikke om han skulle ha "nogo attåt "i koppen (les øl,vin, kansje HB )i koppen det er nu han om det. PS:Tore! ikke ta det ille opp, men se på som en fleip!he he På flightsim treffene ville jeg ha øl i koppen og kutta ut ølglasset. Siter
Tore Sætre Skrevet 30. august 2001 Skrevet 30. august 2001 Alkohol og flyging høre selvfølgelig ikke sammen. Men må innrømme at det var ustyrtelig morsomt å fly beruset og online i Alpene med en minst full Sveitser som ATC.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.