Skrevet 1. januar 2008 17 år Hei hei, har nå bestilt meg en receiver fra komplett som skal brukes til hjemmekino, ikke noe voldsomme greier.. Har bestilt en JVC Men så på lørdag kom Lefdal med et reklameblad , der de annonserte denne pakken Pioneer Så nå til spørsmålet, hvem skal jeg velge ? Bør jeg vente på den fra Lefdal som kommer 11.januar ? eller bør jeg velge på den fra Komplett som kommer i morgen ?
Skrevet 2. januar 2008 17 år Begge forsterkerne har de samme mulighetene, så tror det blir hipp som happ hva du velger. Pioneer er et bra merke, JVC har jeg mindre erfaring med. Du får jo en DVD-spiller også med Pioneer-recivern. Ser de selger bare Pioneer forsterkeren på komplett for 2495 så 1995 med dvd-spillern er en veldig bra pris hos Lefdal. Men hadde jeg allerede bestilt JVC'en så tror jeg ikke jeg hadde gidda å avbestille den. Hadde jo fått god kritikk den så
Skrevet 2. januar 2008 17 år Forfatter Tusen takk Martin, for godt svar som faktisk gjorde meg en del klokere.. Da stikker jeg ned på posten i morgen og henter den jeg allerede har bestilt
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.