Skrevet 1. januar 2008 17 år Da har jeg også funnet ut hvordan man skal ta screenshots og poste dem Tok meg en tur-retur ENBO for å teste ut mitt nye fly, Aladia. Som sagt er dette mine første scrennshots, så kom gjerne med tilbakemelidnger! Håper dere liker dem. Taxer til runway Ready for take-off Klar for landing Slipper av blide og fornøyde passasjerer som fikk være med på en gratis test-tur
Skrevet 1. januar 2008 17 år Aktiver Anti-aliasing. Det vil hjælpe MYE! Men fine vinkler og flot himmel.
Skrevet 1. januar 2008 17 år Et tips før du får rosen: Skru på Anti-Aliasing Det varierer hvordan du skrur det på, men da vil du jevne ut de hakkete linjene og få mye finere bilder. En ting du også kan prøve på neste gang er å få med hele flyet i bildet, ettersom du på noen av bildene har fått f.eks. vingetuppene utenfor bildet og resten av flyet med på bildet. Zoom ut littegrann, så blir det straks litt bedre Så over til godordene: Du skal ha mye ros for at vinklene dine er veldig fine! Jeg har sett en god del erfarne bildetakere her inne som ikke er i nærheten av å ha samme vinkler og variasjoner i vinklene som du har, og det er veldig bra! Eneste jeg savner er litt bilder fra cockpit, men man lærer så lenge man lever! Jeg gleder meg uansett til å se mer bilder fra deg, helt klart!
Skrevet 1. januar 2008 17 år ikke dumt dette her,men bruk antialisingen så blir det fort 10 ganger bedre:-D gjerne tweak simulatoren din litt ved hjelp av tom knudsen sin guide hvis du ikke har gjort det alt.lykke til videre og håper å se mer fra deg:-D
Skrevet 1. januar 2008 17 år Forfatter Jeg stusset også litt på hvorfor det ble så hakkete. Hva er anti-aliasing og hvordan skrur jeg den på?
Skrevet 1. januar 2008 17 år Forfatter Hvilken modell er dette? Pay eller Free? Dette er en 757-200. Den er freeware, lastet den ned på flightsim.com
Skrevet 1. januar 2008 17 år Jeg vet da godt at det er en 757, nâr jeg sier modell sâ er det hvem som lagde den.
Skrevet 1. januar 2008 17 år Forfatter Da fant jeg ut det med anti-aliasing :grin: Ble bedre detta her ja:
Skrevet 1. januar 2008 17 år Forfatter Jeg vet da godt at det er en 757' date=' nâr jeg sier modell sâ er det hvem som lagde den. [/quote'] Ha'kke peiling... Men hvis du vil kan jeg sikkert sende den til deg, hvis jeg får mailen.
Skrevet 1. januar 2008 17 år Posky har jeg pâ pcn fra för av, men skal se om jeg finner painten pâ avsim.
Skrevet 1. januar 2008 17 år herlig maskin det der.jeg flyr kun 757 på korte turer.Pss sin modell.kraftig maskin,med RR motorer.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.