Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Er det ingen som har laget "cockpit-dvd" om Norwegian eller SAS, synes jeg så Norwgian her for en stund tilbake, men nå finner jeg den ikke i web-shopen ihvertfall? :confused:

Skrevet

World Air Routes har laget en Norwegian DVD som har vært i salg i webshoppen. Den er borte nå, noe som nok skyldes at den også er utsolgt fra WAR sin beholdning. World AIr Routes sine filmer blir kopiert opp i et visst antall kopier og blir utilgjengelig etter dette. De mest populære får som regel en relansering etter en stund, slik som for eksempel Braathens DVD'en, Atlas Air DVD'en og Virgin Blue DVD'en.

Legg også merke til at Widerøe DVD'en deres er i ferd med å bli utsolgt.

SAS DVD kan jeg ikke huske å ha sett hos dem. Den eneste SAS DVD'en jeg kan tenke meg er ITVV sin SAS Flight Academy A320 Simulator DVD

Skrevet

Jeg har laget noen videoer. Har Engm-Enva med alt som foregår, og litt forklaringer underveis. Har også en Entc-ENGM med Autoland i fint vær, samt at jeg jobber med en som tar for seg flyvning i ekstremt dårlig vær, men har litt igjen der...Men send meg PM, så kan du få et par av meg...Dette er da SAS NG. Ellers ha en flott kveld folkens, jeg har ikke drekki eller gjort noe galt siden forrige år. :grin:

Skrevet

Jeg skal fikse dette til dere som har sendt pm.....il be back

Skrevet

Hmm ble mange dette gitt...jeg laster til ftp slik at dere kan hente der...da kan dere hente hele filmen der...link kommer......

Skrevet

Hørt rykter om at en SAS DVD er på vei som jeg har hørt at inkluderer LN-RRA sin deliveryflight fra Boeing Field til Oslo.

Denne DVDn har jeg hørt inneholder 2 disker da denne også inkluderer SAS Dk og SAS SE.

Dette kan jeg ikke svare sikkert på, men prata med en pilot sist jeg satt på klapp og jeg nevnte de WAR filmene og han sa at de har vært og filmet han i arbeid på en tur mellom Oslo til Longyear via Tromsø og tilbake.

Så vi får vente og se hva som skjer i januar/februar...

Sendte forsåvidt også en mail til WAR der jeg spurte om dette, å de kunne bekrefte at en slik kommer, men de ville ikke si når.

Skrevet
Hmm ble mange dette gitt...jeg laster til ftp slik at dere kan hente der...da kan dere hente hele filmen der...link kommer......

:) Hei! Satt i MD80'en for ti minutter siden' date=' sitter nå i DC10'ern! Har internettforbindelse her og!

Har du fått lastet opp filmen(e) på ftp? Eller er du fortatt på ferie?

Ta deg forresten en tur innom SVS/NSC. MD80 trainer er ferdig og MD80 full motion står for tur. DC10'ern får starthjelp denne måneden ;)

Skrevet

Hei Magnus, nei ikke lastet opp enda, jeg må på riktig maskin først, men gir lyd når ute...nå er det Las Vegas i noen dager først, så kommer den...skal ta en tur nedenom.....hei så lenge...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …