Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som også har hatt problemer med "flykurset" i fs2000?

Nå tenker jeg spesielt på Instrument Rating.... Tok meg nettopp Lesson 3 og 4 der, det gikk ikke i dass, men det er ikke ms sin fortjeneste [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

f.eks: "Turn right to intercept localizer"

to sekunder etterpå: "Turn left to get back on heading"

med slike forvirrende valg er det ikke rart jeg får: "four or less diviations from heading" på slutten av turen [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

men er det andre som har hatt liknende problemer? det er jævli irriterende

[ 29-08-2001: Endret av: Jakob Jakobsen ]

Skrevet

På Privat Pilot sertifikatet sier han,

"Turn to a heading of 360 degrees when I tell you to."

Men han sier aldri ifra! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Har bare snudd etter en liten stund, og da gikk det bra.

Tror ikke jeg har kommet like langt som deg på instrument. Men lesson 3 og 4 høres litt lite ut. Mener du 13 og 14? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 29-08-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Skrevet

Det har du helt rett i Espen han sier aldri når man skal turne left sån at når det har gådt en stund så turner jeg left. Da sier han: you are away from the training area lesson aborted. det er irriterende det [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...