Jakob Jakobsen Skrevet 28. august 2001 Skrevet 28. august 2001 Er det noen andre som også har hatt problemer med "flykurset" i fs2000? Nå tenker jeg spesielt på Instrument Rating.... Tok meg nettopp Lesson 3 og 4 der, det gikk ikke i dass, men det er ikke ms sin fortjeneste [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] f.eks: "Turn right to intercept localizer" to sekunder etterpå: "Turn left to get back on heading" med slike forvirrende valg er det ikke rart jeg får: "four or less diviations from heading" på slutten av turen [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] men er det andre som har hatt liknende problemer? det er jævli irriterende [ 29-08-2001: Endret av: Jakob Jakobsen ] Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 På Privat Pilot sertifikatet sier han, "Turn to a heading of 360 degrees when I tell you to." Men han sier aldri ifra! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Har bare snudd etter en liten stund, og da gikk det bra. Tror ikke jeg har kommet like langt som deg på instrument. Men lesson 3 og 4 høres litt lite ut. Mener du 13 og 14? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 29-08-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter
Gjest Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Det har du helt rett i Espen han sier aldri når man skal turne left sån at når det har gådt en stund så turner jeg left. Da sier han: you are away from the training area lesson aborted. det er irriterende det [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 29. august 2001 Forfatter Skrevet 29. august 2001 jeg mente lesson 3 og 4, men ifra "lessons" menyen.... godt og høre at det ms som har driti på draget, og ikke jeg ! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.