Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei og hå alle medlemmer! Joda, jeg vet det er startet en annen tråd, "god jul osv..". Men nå er vi kommet inn i den fasen hvor vi begynner å legge julen bak oss, julematen som ikke er blitt spist opp går i søppla og juletreet skal snart løftes ut over dørstokken for å bli stående til sommeren kommer fordi søppelmannskapene ikke "ser" treet fordi det er blitt plassert i stående possisjon og kan taes for å være ett hvilken som helst annet tre, dog uten farge og prakt! I anledning års skiftet, føler jeg det nesten som min plikt som en trofast og ivrig poster å danne denne posten som forhåpentligvis går til skyene med hilsner fra samtlige her på forumet, om et godt nyttår til alle her inne på forumet. Hat eller elsk meg for at jeg laget nok ett nytt innlegg, men jeg vet at også DU, som sitter å irriterer deg over dette innlegget, setter pris på en hilsen fra dine medsimmere! Derfor; [color:#FF0000] Jeg ønsker dere alle ett fantastisk nytt år, måtte den bringe mange gode stunder bak simulatoren samt i de virkelige skyer om du får muligheten. GODT NYTT ÅR kjære med-medlemmer! [/color] Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Henger meg på her Ivar , god ide foresten. Ønsker dere alle ett fortreffelig og fint nytt år 2008 og takk for det gamle , har tross alt hatt mange hyggelige timer med FS.no i 2007 og tror det blir like hyggelig i 2008. Nye ting skjer , teknologien utvikler seg med storm skritt , så det blir veldig spennende å så hva det ny året bringer innen simming . GODT NYTT ÅR MVH Kai Siter
Andreas Nysveen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Denne tråden måtte komme, og det syns jeg egentlig er bare bra Et riktig godt nytt år til deg Ivar, og også til alle medlemmer her inne :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Et riktig godt nytt år til dere alle! :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår til alle her inne ! Siter
Audun Braastad Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Håper alle får en flott nyttårsaften! Og hvis noen får noen bilder av fyrverkeri, så post dem her i snackbaren! Et nytt år er bare litt under 10 timer unna, og jeg håper det vil bringe masse fine erfaringer innen FS og ikke minst flyspotting for min del. GODT NYTT ÅR! Siter
TOS Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår! Spreng himmelen med måte, og utan alkohyl innabords. Hugs vernebriller og følg alle tryggleiksinstruksar. Slik at me alle kan møtast her igjen over nyttår. Takk for året som har gått, og for all hjelp eg har fått av andre her inne, og på vegne av alle andre som har fått hjelp. Siter
Daniel Larsen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 I skrivende stund, så ligger jeg på cruise mellom Gatwick-Gardermoen, så jeg vil benytte anledningen til å ønske dere alle godt nyttår fra FL370 Siter
Tommy Bernes Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år til dere alle sammen Siter
Frode Skibrek Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Ønsker dere alle ett godt nytt år. Måtte 2008bli ett like bra år for forumet som det 2007 har vært. [color:#FF0000]Ønsker samtidig også å minne om det planlagte fs-treffet her i Trondheim Lørdag 12 januar på peppes pizza på Solsiden. Det er også mulig å samles hos meg på heimdal etter treffet.[/color] Siter
Marius Helstad Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Ha en riktig god smell med raketter til nyåret 2008 en pangstart på et kjempeår! Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 [color:#3333FF] [size:20pt] [/size] [size:20pt] [/size] [font:Comic Sans MS][size:20pt]Godt Nytt År[/size][/font][/color] Siter
Rune Koppen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 [size:17pt][font:Fixedsys] [color:#FF0000]GODT NYTT ÅR[/color][/font][/size] [size:14pt][font:Fixedsys][color:#3366FF]TIL DERE ALLE[/color][/font][/size] Rune Siter
KJ Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Et godt nytt år Ivar og til alle dere andre. Vær forsiktig med fyrverkeri folkens. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 God nyttår til alle her på forumet, måtte 2008 bli et kjempe år. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Et godt nytt år til alle her inne! Gratulerer med dagen Kristoffer Siter
Reid Ståle Klovning Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt Nytt År, og takk for året som er gått!! Siter
Ragnar Johnsen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år alle sammen :cool: Julas siste runde med pinnekjøtt og akevitt skal straks fortæres :crazy: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Må der alle få et riktig godt nytt år kjere med medlemmer her inne på fs.no Å måtte dere alle få en riktig hyggelig feiring ikveld. Vær nu forsiktig med fyrverkeriet Siter
Werner Rafteseth Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Da har jeg skutt opp noen billige raketter. Dette er de første bildene jeg har tatt noen gang av fyrverkeri, så ikke forvent noe kjempeflott :grin: Først et bilde av fotograften, som akkurat har fått i seg både middag og dessert (svært mørkt, jeg har skrudd opp lysstyrken en del, så det har blitt en del grums i det.. men pytt pytt) Så over til rakettene. Og så et kjapt et av nabolaget... kaldt i dag, gitt. 5 kulegrader står måleren på nå Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Kaster meg på jeg også og ønsker alle sammen et riktig godt nyttår og en strålende nyttårsfeiring! For meg blir 2008 et meget interessant år. Februar 2008 blir den magiske måneden for meg. Da reiser jeg over til solfylte Florida på flyskole og skal utdanne meg til trafikk flyger! Igjen, GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN! Siter
Johan Luiggi Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 [size:20pt][color:#FF0000]Happy [/color][color:#000099]new[/color] Year!!! [/size] Siter
Ola Nordmann Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår alle sammen, satser på at nyttårforsettene holder (Weee, første post i 2008) Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Første post i 2008??? Hva snakker du om?? her er ikke klokka mere enn 18.20, så restene oss som er igjen i USA skal til å begynne på pinnekjøttet.. Men godt nyttår til dere alle!! Må det bli ett år med mye flyging, både real, og på flightsim.. Siter
Anders johansen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår ;D Har også tatt noen bilder av rakettene, men må vente litt til kamera har fått ca. normal temp Hadde jo vært en mulighet å tatt ut minnebrikken, men minnekortleseren min er borte Skal laste opp bildene om en stund btw: Werner, knall bilder Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.