Vegard Nilsen Skrevet 28. august 2001 Skrevet 28. august 2001 Heisann! Dette er litt off-topic, men jeg hadde tenk til å brenne en DVD film i sta, men filene på DVD'en var 6,11 GB. Det var "Litt" i det meste laget for cdene mine. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Er det noe jeg må gjøre med formatet på DVD'n eller noe? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Bare sånn at ingen begynner å krangle om hvor off-topic dette var: Filmen er "Final Destination", og den starter faktis med en 747 som sprenger over New York... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Hilsen Vegard Nilsen [ 28-08-2001: Endret av: Vegard Nilsen ] Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Siden du ikke har DVD brenner får du enten sende filene til meg, så brenner jeg DVD av det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] eller så må du rekomprimere filene til mpeg formatet. Måten jeg ville gjort dette på var ved hjelp av premiere og BBmpeg codec. Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 DivX er best til lave datastrømmer (web osv), mens til litt høyere datastrømmer (cd osv) er MPEG bedre. DVD er jo i utgangspunktet MPEG (2). Siter
Vegard Nilsen Skrevet 29. august 2001 Forfatter Skrevet 29. august 2001 Jeg har ikke DVD brenner [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] I løpet av høsten blir det vel en ny pc, så jeg får vel kjøpe med en DVD brenner... (Hvis pappa betaler!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ) Takk for alle svar da. Hilsen Vegard Nilsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.