Frode Foss Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Trenger tips til et godt Voiceprogram. Skal benytte multiplayer i fs2004 sammen med en spiller til. Går det an å bruke SquawkBox uten å logge på en server? Før brukte vi noe som het Roger Wilco, finnes det noe lignende enkelt som det lenger? Siter
Espen Samuelsen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Etter et kjapp søk på nett så fant jeg dette. http://www.goteamspeak.com/ Har ikke testa selv ennå men ser bra ut. Så må nok teste ut detta da jeg skal ha multiplayer hjemme med kompiser neste helg Siter
Frode Foss Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Har prøvd litt på dette, men får ikke etablert kontakt mellom to pc'er. Ser ut som om programmet må kjøre på en server? Siter
Espen Samuelsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 ok ikke testa ennå, men jeg lasta ned client og server software der. Tenkte jeg skulle sjekke det ut til helgen Siter
Espen Samuelsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 ok klarte ikke og vente helt til helgen før jeg sjekka det ut. Det jeg har gjort er og lage en server på 1 pc. kjører også client på den og alle andre pcer. får det til og funke på lokalt lan. server dukker opp på nettet men får ikke kobla på den der. er helt sikkert firewall, porter i router som ikke er helt riktig satt opp ennå. Men ser ut til og funke detta her. Men fortsatt hundre ting til som må settes opp før det funker bra. vis du vil så kan du søke etter clan server i norge som heter Team fly med passord testing med client software. men spørs om jeg ikke må grave litt i boden og finne en gammel pc og sette opp den som server før det blir noe greie på detta :confused: Siter
Frode Foss Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Jeg prøvde Ventrilo. http://www.ventrilo.com/ Serverprogran kjøres på den ene PC, de andre logger seg på med ip-adresse ved hjelp av et enkelt klient-program. Funker flott, god lydkvalitet også. Har ikke prøvd å koble opp fra utsiden av firewall. Siter
Espen Samuelsen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Den software'n der var helt genial. trenger ikke og være data nerd for og få det til og virke heller. Tok ikke mange sekundene før jeg var oppe og gikk, bra lyd er det også :grin: Da blir det andre programet sletta fra pc med en gang har også kun kobla opp i lokal lan foreløpig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.