Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal fly i Grand Canien.. neste helg med utgangspunkt i fra Las Vegas...Noen som har noen tips på andre aviation ting jeg burde ha med meg?

Skrevet

Har du flysertifikat selv (aner ikke jeg om du har det) så vet du trolig best selv, men overstående tips støttes :) Ellers, om du ikke skal fly selv som fartøysjef så bør fartøysjefen vite best hva man burde ta med.

Husk en termos med kaffe på!

EDIT: Og kamera!

Dette er ikke direkte aviation-relaterte ting, men uunværlig likevel.

Skrevet

Vi skal fly bell 230, så her er det best at noen annen flyr tenker jeg. Men er det ikke noen flymusser etc der, har ikke hvert der tidligere...

Skrevet

Vel, sikkert mange her som kunne tenkt seg en reportasje fra area 51 :D

En kjapp avstikker fra Grand canyon under radarhøyde og du kan servere oss noen nærbilder av det mystiske området :whistle:

Skrevet
Vel' date=' sikkert mange her som kunne tenkt seg en reportasje fra area 51 :D

En kjapp avstikker fra Grand canyon under radarhøyde og du kan servere oss noen nærbilder av det mystiske området :whistle: [/quote']

Godt forslag, den støttes så til de fulle!!

Geir, når du sitter buret inne, så får vi Hans Nikolai Førde til å forsvare deg, også kan jeg gjemme unna minnebrikken din med bildene før den blir beslaglagt, så har vi sikret århundrets avsløringer! :)

Avtale?

Skrevet

Deal...men hold det hemmelig...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …