Gå til innhold

Tidsreise for 50 millioner kroner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er i teorien mulig å reise fram i tid, dvs. å få tiden til å gå saktere for deg selv i forhold til den her på jorda eller andre steder, men dette prosjektet er nok bare sprøyt, gitt. Man må nemlig bevege seg i tilnærmet lysets hastighet, og det er nok litt for fort, selv for denne typen fra Las Vegas. :smirk:

Skrevet

Jeg vet ikke om det er synd på de som er så kunnskapsløse at de tror dette virker,

eller om det er synd på meg som skjønner at dette bare er tull- og altså ikke er i gruppen som gleder seg over at vi nå snart kan reise i tid..

"This is a Strategic Advantage for America. GOD BLESS AMERICA !!!

The World Should Prepare."

Skrevet

Og hvis det hadde vært noe som helst hold i det våset som den "smarte" amerikaneren her prøver og selge så hadde nok han allerede vært "uskadeliggjort" av amerikanske myndigheter.

Tenk om det gikk an å reise tilbake i tid, og kverka Leonardi da Vinci, Thomas Edison og Mr. Newton. Tenker det hadde blitt kjipt å komme tilbake til 2007 igjen :grin:

Skrevet

Ha Ha, det ser ut til at ingen er interessert i denne tidsreisa, jeg fatter ikke at det går ann å bli så sørpa dum med å selge en tidsreise, når det praktisk talt er fysisk umulig å gjennomføre dette.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...