Skrevet 30. desember 2007 17 år Brodern fikk Guitar Hero 2 til jul ... Jeg savner AC/DC og Led Zeppelin, så jeg lurte på om noen vet hvordan man legger inn sine egne sanger der ... Vet at det er mulig, da jeg så en video på YouTube av en fyr som spilte Whole Lotta Rosie ... Såhh, noen som kan hjelpe?
Skrevet 30. desember 2007 17 år Den tanken kan du legge på is, med mindre du orker å styre nå voldsomt! Hadde selv tenkt å legge inn "custom" sanger, men etter jeg leste hva som måtte til, så ble det lite aktuelt. Man må laste ned å legge inn spesielle programmer på minnekortet til konsollen. Og man må skru opp konsollen å "modde" den, pluss at det er en del til som må gjøres. Google litt så finner du mer om det Kjøp Guitar Hero 3! Masse snacks der!
Skrevet 30. desember 2007 17 år Last ned Frets on Fire istden: http://fretsonfire.sourceforge.net/ Finn sanger i piratbukta.. Vet ikke om det er mulig å koble til gitaren, men du kan bruke tastaturet, slik som jeg gjør Ett alternativ om du ikke ønsker å modde PS'en din.
Skrevet 30. desember 2007 17 år Enig med Martin der, Frets on Fire er dritgøy! Brodern har rundt 200 sanger, det er visst veldig enkelt å legge inn nye sanger. Noen tenker kanskje at det er kjipt med tastatur istedenfor gitar, men det er bare å holde tastaturet sånn, så føles det omtrent akkurat som å spille gitar : Bruk F1-F5 til venstrehånda, og ENTER-tasten til høyrehånda. Er visst mulig å kjøpe en overgang sånn at du kan bruke PS-gitaren din på pc-en også
Skrevet 30. desember 2007 17 år Hehe, jeg tok kanskje litt hardt i Men det er ikke så stor forskjell fra å spille med den gitaren som følger med Guitar Hero, det var vel det jeg mente.
Skrevet 30. desember 2007 17 år Forfatter Takk ofr svar alle sammen ... Jau, det så ørlite komplisert ut, så ... Får bar ehåpe Angus og Malcolm lar dem legge i noe AC/DC til neste versjon.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.