Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

jeg har problemer med stage6, når jeg skal prøve å starte hvilken som helst video så blir bildet svart, men jeg kan høre lyden som kommer fra videoen, så låser alt seg.

noen som har svar på hva jeg kan gjøre?

Skrevet
  • Forfatter

Har du installert divX ??? Du får muligens spørsmål om det når du går inn på Stage6 siden. Du må installere active-X kontrollen som du sikkert også fikk spørsmål om.

:)

Skrevet

ja, jeg har instalert den. Jeg har også sett noen ganger at det kommer en error ned og til høyre:

"skjermdriveren har sluttet å svare og er blitt gjenoppretet

skjermdriveren nvlddmkm sluttet å svare og er blitt gjenoprettet"

nei det å trykke to ganger hjalp desverre ikke, frykter at det er noe med skjermkortet, men synes likeveld at det er litt rart, siden det ikke skjer når jeg ser på videoer på youtube. :(

Skrevet
  • Forfatter

Hmmmm, da vet ikke jeg ka som kan være galt.

At ingenting er galt når du ser på Youtube er ikke så rart da det er et annet program for å vise filmen der.

Kan du gå inn i "legg til/ fjern programmer" og slette divx og legge den inn på nytt da kanskje? Det kan jo hjelpe :)

Men sikkert noen her som har noen bedre tips, er ikke noen data-ekspert jeg :crazy:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …