Skrevet 27. desember 2007 17 år Hei. Skal innvistere i nytt TV og spekulerer mye på denne modellen fra Samsung. Kom med tips og råd.
Skrevet 27. desember 2007 17 år Jeg kikket faktisk på denne hos et vennepar igår og de var meget fornøyd. Særlig om man ga den 1080p Men den viste også normale TV-bilder meget bra. De hadde også satt den opp for PC'en, etc. Tror ikke du blir skuffet utifra det jeg så iallefall. Jeg så nok til at jeg selv vurderer 40'' utgaven. 46'' blir litt vel stort i min stue..
Skrevet 27. desember 2007 17 år Samsung LE-46M86BD, 46" LCD-TV Full-HD, hæ... Du burde slå til på denne... Samsung kommer stadig ut med best i test, så da tror jeg ikke du vil angre.
Skrevet 27. desember 2007 17 år Hei, firma mitt er distributør på Samsung i Norge, send meg en mail, om du ikke skal handle før til uka, kansje jeg kan hjelpe deg med en liten julegave...hyggelig FS Pris.....
Skrevet 27. desember 2007 17 år Enea? Den tokk jeg ikke? om den var til meg....er det flere som har lyst er det ok, bare vi kan ta det i en smell.....om det var det du tenkte....
Skrevet 27. desember 2007 17 år Der er lige flyttet et nyt lcd-tv ind her i huset. Det er et Sony Bravia, men kun 32". Min far valgte det, fordi det er blevet test-vinder flere gange, også med Samsung som en af deltagerne, og så har det indbygget digital tv-receiver.
Skrevet 27. desember 2007 17 år Der er lige flyttet et nyt lcd-tv ind her i huset. Det er et Sony Bravia' date=' men kun 32". Min far valgte det, fordi det er blevet test-vinder flere gange, også med Samsung som en af deltagerne, og så har det indbygget digital tv-receiver. [/quote'] Sony er drit bra, men jeg kan bli test vinner jeg også,,,du også...bare vi bruker nokk markedspenger i companies som gjør tester...dette vet jeg alt om...så ikke tro alt du leser...selv om i dette tilfelle er det sikkert relevant...
Skrevet 27. desember 2007 17 år Forfatter Hei. Takker så mye! Ja,har tro på Samsung.En kolega kjøpte seg ett 52",og jeg ble imponert over kvaliteten. Skal en tur ned på HiFi butikken imorra og se,kjærringa mener at 40" utgaven holder i massevis til stua vår. Geir: Hyggelig at du kan hjelpe med en god FS pris :grin: Vi får se hva vi bestemmer oss for i morgen,mail kommer HiFi klubben skal ha kr.13.790 for Samsung LE-40M86BD 40" og kr.19.790 for 46"
Skrevet 27. desember 2007 17 år Der er lige flyttet et nyt lcd-tv ind her i huset. Det er et Sony Bravia' date=' men kun 32". Min far valgte det, fordi det er blevet test-vinder flere gange, også med Samsung som en af deltagerne, og så har det indbygget digital tv-receiver. [/quote'] Sony er drit bra, men jeg kan bli test vinner jeg også,,,du også...bare vi bruker nokk markedspenger i companies som gjør tester...dette vet jeg alt om...så ikke tro alt du leser...selv om i dette tilfelle er det sikkert relevant... Det er det danske forbrugerråd, der står bag en af testene, så personligt finder jeg den ret troværdig.
Skrevet 27. desember 2007 17 år Jeg kjøpte meg nylig Sony Bravia KDL-40W3000, som også nylig var testvinner i bladet Lyd og Bilde. Dette er bare 40 tommer, men jeg er strålende fornøyd med den TV'en. Funker tilfredstillende selv på analoge TV-signaler. Den skal visstnok være av de første som har en innebygget digitaldekoder for det norske bakkenettet også. Jeg ser forøvrig på Lyd og Bildes testliste at Samsung sine skjermer har generellt gjort det ganske godt. Så det er nok ikke noe dårlig kjøp. Brukerkommentarene hos Komplett.no ser ut til å være ganske positive også
Skrevet 28. desember 2007 17 år Jeg har hørt at Pioner også er ganske bra. Pioneer lager ikke selve skjermen, men bare de tekniske "finessene" med og rundt TVn og oppbygging av design, software som tven bruker osv. Dersom du f.eks kjøper et Philips TV, er selve bildeskjermen laget av Samsung. Det jeg kjenner til, er noen som produserer selve bildeskjermene og det er Samsung og Sony (Jeg er ikke sikker på om Panasonic og Thompson lager bildeskjerm). Så kjøper andre produsentene opp bildeskjermen, og bygger tven. Det er det jeg har lest iallefall. Da jeg sjekka TVen til mora mi, som er Philips, var det Samsung-stempel på bilderøret.
Skrevet 28. desember 2007 17 år Det skal også lige nævnes, at Sony-lcd har, eller kan fås med, en matte-overflade. De Samsung-tv'er jeg har set, har en glossy/shiny overflade. En matte-skærm modvirker jo reflekser etc.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.