Skrevet 27. desember 2007 17 år Trenger å kjøpe ny Bilstereo da den gamle gikk kruken. Lønner seg ikke å reparere. Har dere tips til en god radio helst med AUX og UBS kontakt som er brukenes. Setter som absolutt krav at radioen må være god da jeg kjører en del mellom trange fjell og daler med dårlige lytteforhold. Det må jo selvsagt være RDS på radioen. Kjell
Skrevet 27. desember 2007 17 år http://www.bilradiospes.no/prodliste.php?kid=23&ukid=65 Det meste fra Pioneer er bra på både lydkvalitet, forsterkerdel og radio. Alpine er og meget bra, men radiodelen har jeg aldri testet. Panasonic har god lyd, men Pioneer har bedre radio. Anbefaler deg å hoppe over de som koster under 1500,- (uansett merke) hvis du setter pris på god lyd.
Skrevet 27. desember 2007 17 år Forfatter Problemet er jo at jeg er nødt til å kjøpe på postorde. Det er ingen som har bilradioer slik som før. Det har vel med at radioene er innebygd i nye biler i dag. Har sett noen som har VDO (tror jeg det var til 695.-) og en slik er sikkert ikke den beste. Hadde en Clarion radio med Cd shifter som forsvant. Den kostet ca 4500 i 1993 og det var en kjemperadio. Det var aldri stopp i radioen for å søke en ny kanal. Kjell
Skrevet 29. desember 2007 17 år Prøv Bilradiospesialisten. De har webshop og butikker rundt om i landet Meget godt utvalg av kvalitetsprodukter! Sikkert en del salg nå utpå nyåret også!
Skrevet 29. desember 2007 17 år Når det gjelder bilstereo, ville jeg uten tvil valgt PIONEER. De er ledende innen bilstereo, bilstereoteknikk og enkeltkomponenter (som f.eks forsterkere og høytalere). Da får man kjempekvalitet som ikke er så prismessig avskrekkende høy heller.
Skrevet 29. desember 2007 17 år Skal du ha en bilstereo med "konge" radio er det etter mitt syn kun ett merke som gjelder og det er Blaupunkt. Hadde en i lastebilen jeg kjørte før, var en spiller til ca 12K, helt kanon radio og en bra cd veksler.
Skrevet 30. desember 2007 17 år Skal man først svi av over ti lapper på en bilstereo er det sikkert OK og sjekke ut DAB-mulighetene også.. Det er nok (desverre) kommer for å bli
Skrevet 31. desember 2007 17 år Jeg har selv Pioneer AVH-P5900DVD, og jeg er storfornøyd. Men visst du ikke skal ha noe fancy greier, men en helt enkel og grei cd spiller med radio. Så anbefaler jeg deg å kjøpe en Alpine spiller. Der får du kanon kvalitet samt ikke så alt for gærn pris.
Skrevet 31. desember 2007 17 år CD spiller/ radio er det KUN Pioneer og Alpine som gjelder.. Og som sagt tidligere i posten, hopp over de som koster mindre en 1500,- Selv har jeg Pioneer DEH 8600, men den kostet også 7 store i sin tid.. Og siden jeg er sponset av Boomcar i Grimstad må jeg selvsagt anbefale de.. Link til Boomcar De har ikke så mye utvalg på hjemmesidene sine lenger, men ring til Johnny Fosse hos Boomcar om du lurer på noe.. Eller Lars Ove Skarseth på Hansen Radio og TV?? (usikker på navnet) i Molde.. Det de ikke kan om bilstereo er ikke verdt å vite..
Skrevet 5. januar 2008 17 år Forfatter Kom til å tenke på om noen bilradioer ned CD spiller som kan spille av DVD plater. Da har en ikke bruk for en CD shifter. Kjell
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.