Geir-Anders Hansen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Evt. når jeg er logget inn på VATSIM og åpner Controllpanel til FSinn får jeg sort skjerm under panelet til FSinn ? Flytter jeg det rundt eller opp eller ned følger sorte grensen etter, ergo har jeg FSinn panelte nesten helt på toppen av skjermen ser jeg kun det som er over FSinn av omverden, flytter jeg panelet nesten helt ned ser jegg da 80% av omverden, merkelig noen klupe forslag her;) Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 En annen ting er at jeg også ser AI flyene når jeg er logget inn på VATSIM ? Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Du må manuelt skru av AI-trafikken i fsx settings. Ang skjermbildet, så hadde jeg samme problemet. Tror det er spesielt vanlig med nvidia kort. Jeg fant ingen løsning, men det ble borte da jeg byttet til nytt nvidia-kort. Et tips kan være å prøve andre skjermkortdrivere. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Det er gutten sin, lastet ned nye Skjermkort drivere og løste det problemet takk;). Hvorfor tenkte ikke jeg på det Ja ser faktisk ut som det er ett NVIDA problem og de med 7950 kort som jeg også har leste det på div forumer. Må slå av AI i FSX settings, men skal ikke dette gjøres automatisk fra VATSIM? Ergo at du egentlig ikke trenger og slå av AI settins før du går ut på VATSIM? Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Tror det gjøres utomagisk i FS9, men ikke i FSX. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Ok Frank O. Takk for raskt svar Huske på og slå av AI neste gang jeg tør bevege meg ut på VATSIM Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.