Sindre Hansen Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Sitter nå og lurer veldig på om jeg skal bytte min PS2 inkludert 5 spill mot en Xbox 360 hos EB games Er det noen som har prøvd denne kampanjen ? Er det noe grense på hvor gammelt PS2 spillet kan være ? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 HOLY COW!! Hadde jeg bare hatt 5 spill til PS2 så! Da hadde jeg bytta inn på flekken, og kjøpt en box med Forza Motorsport 2, så jeg og paps kunne kjørt mot hverandre. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Koster vel fortsatt 699 så vidt jeg ser, eller? Siter
Marius Sparby Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Steike! Jeg har jo pokkermeg en PS2 og 5 spill jeg aldri bruker, og EBGames holder til i både Tønsberg og Skien. Hmm.... Siter
Stig Enoksen Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg ville ikke gjort det på grunn av at det er mye problemer med Xbox360. Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har aldri hatt problemer med min. Men er det bare jeg som misforstår, eller koster det fortsatt 700 ståler for en i bytte mot PS2 og 5 spill? Siter
Stig Enoksen Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Vel, Klikk her Xbox 360 full av feil? Forbrukere verden over klager på Xbox 360. Multimilliardselskapet dysser ned problemet. Siter
Sindre Hansen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Jeg har aldri hatt problemer med min. Men er det bare jeg som misforstår' date=' eller koster det fortsatt 700 ståler for en i bytte mot PS2 og 5 spill? [/quote'] Det stemmer at Xbox Core koster 699 kr mot en ps2 og 5 spill Hvis det var det du mente med ståler :grin: Siter
Stig Enoksen Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg syns det er litt pussig at EB Games ikke tar med mellomlegget på kr. 699,- i kampanjereklamen de har, så dette kan være vill-ledende ovenfor sine kunder. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Stig - du virker litt negativ til xbox360.. JA folk har HATT problemer med den, og det er sikkert noen som ennå får noen form for problemer. Jeg har dog aldri hatt problemer, og kjenner heller ingen som har hatt. Vi kjøpte begge nå tidlig i sommer. Eneste problemet jeg har hatt, er folk som tjuvlåner kontrolleren min så nå i jula sitter jeg med èn kontroller - hadde vært greit å hatt to-tre til for å spille sammen ! Problemene med "ring of death" - rød LED som blinker i front - er så og si borte, i følge det jeg har lest og fått med meg. Den artikkelen du refererer til tror jeg også er et år gammel, da den sier at Et snaut år etter at hjemmeunderholdningens Ferrari, som Bill Gates kalte den, ble lansert i Norge, begynte(......) Dvs - i fjor. Siter
Anders johansen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Kjøpte min Xbox for over 1mnd siden og har ikke hatt noen problemer hittil Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Liker man spillene til Xbox så er det bare å kjøpe seg en, skulle den tryne går det alltids an å få reparert den igjen. Men det er riktig det at det har vært grusomt mye tull med dem, tror dog ikke det gjelder de nyere maskiene...jeg skal dog ikke si noe sikkert, jeg har ikke Xbox, og har heller ingen planer om å skaffe meg en (da det ikke er noen Xbox-spill som tiltaler meg), men det var utrolig mye bråk rundt om på nettet da den ene Xboxen etter den andre tok kvelden, og det ser ut til å ha stoppet...så enten har MS skjerpet seg, eller så har folk bare godtatt at de tryner Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg vet at det fremdeles er en del problemer med X-BOX 360. Jeg jobber i DHL og er transportør for returboksene. Vi får inn en god del slike bokser hver eneste dag. Jeg skal ikke si at det ikke kan være brukerfeil heller. Men allikevel, er en del bokser som kommer i tur-retur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.