Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk:

Gåsedun pute

Blender

Pængskit (ca. 1500,-)

Forskjellige gavekort

Pessgaura

Forskjellige DVD filmer

Forskjellige CDer

Handduk

Spillet - Rollercoaster Tycoon 3 Deluxe (3 pack set)

Spillet - Heroes of Might & Magic III Complete (Med alle expansion packer)

Spillet - Ghost Recon Complete (Med alle expansion packer)

Spillet - Pacific Fighters (Combat Flight Simulator ala IL-2)

Diger eske med forskjellige te (denne eska er svær)

Hansker

2 forskjellige sett Adidas joggebukser

T-skjorter

+ masse annet skrot som man ikke får bruk for.

Vil bare si at Pacific Fighters er råbra, ligner veldig på IL-2 Sturmovik.

Skrevet
Vil bare si at Pacific Fighters er råbra' date=' ligner veldig på IL-2 Sturmovik.[/quote']

Kan nesten garantere deg at det ER IL2 Sturmovik-expansion'en som heter Pacific Fighters :P

Nope kompis, dette er et eget stand-alone spill og ingen expansoin.

Skrevet

Å jøje meg, gjett hva ho tøtta mi har gjømt som en juleavsluttning, hæ?

En 4 kanals ASW-27 Glider, inkludert en 7-kanals råttmannsboks...ummm æ meine radio, vingespenn på over 3.3 meter (dein e diger), Men denne ser virkelig innviklet ut med å få satt sammen.

Har vært på besøk hele jula, og fikk denne pakka 1. juledag.

Skrevet
Pacific Fighters kan spilles både som et eget spill og sammen med IL-2. Når man installerer det velger man om man vil "merge" med IL-2 eller installere det som et stand alone-produkt. Bra spill uansett.

Det var pussige saker, jeg fikk ingen spørsmål om "merge" med IL-2 da jeg installerte Pacific Fighters, da jeg har IL-2 med alle expansoins også instalert. Install gikk rett på standalone install.

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Jeg beveger meg off topic så det holder, men; de skal ha noen glass innabords før du klarer å skråsikkert overbevise to IL2-entusiaster om at Pacific Fighters ikke er en tilleggspakke (som beleilig nok også kan installeres for seg selv, med et hav av manglende fly og annet snacks) til IL-2 Sturmovik Forgotten Battles, oppfølgeren til spillet IL-2 Sturmovik ;) .

Enkelte vil kanskje hevde at det må anses som et eget spill, siden det kan innstalleres uavhengig av resten av pakken. Men, i og med at den eneste forskjellen er et annet utvalg av fly og scenery, blir det helt feil IMHO. Selve spillet er fremdeles akkurat det samme, selv om PF på egne ben må anses som noe spinkelt sett i forhold til resten.

Det var pussige saker, jeg fikk ingen spørsmål om "merge" med IL-2 da jeg installerte Pacific Fighters, da jeg har IL-2 med alle expansoins også instalert. Install gikk rett på standalone install.

Da har du fått en meget begrenset versjon av tilleggspakken til dette fascinerende spillet, kan det virke som. Kan anbefale seg å vurdere den forbausende rimelige pakken IL-2 Sturmovik 1946, som inneholder alle tidligere utgitte tilleggspakker.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...