Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 23. desember 2007 Premium Medlem Skrevet 23. desember 2007 Egentlig var det vel ingen nødlanding som foregikk da Bergensflyet måtte returnere til Gardermoen i dag. Men, noe måtte man finne på for å bortforklare at det rett og slett ikke lot seg gjøre å lande på Flesland. Bergensområdet var simpelthen invadert av F-18......sånn går det når hardcore simmere legger seg i trening midt i verste juletrafikken :crazy: :blush: Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Var ute og stablet ved i dag og koste meg i det fine været. Syntes det var masse støy, nå har jeg fått oppklart det. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Skikkelig fine bilder Gunnar. Den tiger painten var veldig fin God jul. Siter
Torstein Farsund Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Takk skal du f... meg ha Gunnar! Passasjerene på Flesland var ikke like fornøyd med forsinkelsene som jeg var for å se disse bildene:P Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Flotte bilder.Det flyet der så jeg på ENOL i sommer,da det var åpen dag på ørlandet.Skikkelig fin tiger bilde på hale rorene.jeg kjøpte meg en caps også...STAFFEL 11,flying tigers fra swiss. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Skrevet 24. desember 2007 Takker alle sammen! For dem som ønsker F-18 tigeren, så finnes denne i AVSIM biblioteket. Dere må da selvsagt ha FSX Acceleration installert..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.