Skrevet 23. desember 2007 17 år God jul til alle simmere, piloter, flygeldere, spottere, alle på forumet og selfølgelig Dag Johansen. GOD JUL folks og et godt nytt år .
Skrevet 23. desember 2007 17 år Ja , en riktig god og fredelig jul og ett riktig godt nytt år til alle! MVH Kai
Skrevet 23. desember 2007 17 år Ha ei riktig god jul alle sammen!! Å en PANGstart på nyttåret! Godt Nyttår allesammen!
Skrevet 23. desember 2007 17 år Ønsker samtlige en god og fredelig jul og håper at alle vil få ett godt nyttår når vi går inn i det nye året.
Skrevet 23. desember 2007 17 år God Jul og Godt Nytt År til alle sammen uansett religion eller trosretning, Muslimer som Jøder, Buddhister som Smith's venner som ble uvenner og Jehovas vitner som tysta. Ho ho ho
Skrevet 23. desember 2007 17 år [font:Arial Black]En riktig God Jul og Godt Nyttår til alle sammen[/font].
Skrevet 23. desember 2007 17 år Jeg henger meg også på denne hilsenen , og ønsker alle medlemmer en riktig god jul og ett godt nyttår. Minner samtidig om fs-treffet i Trondheim 12 januar på Peppes Solsiden fra kl 18.00.
Skrevet 23. desember 2007 17 år Og fra flightsim.no's danske utgave simulators.dk: Og selvfølgelig også god jul og godt nytår her fra mig.
Skrevet 23. desember 2007 17 år Må vel slenge meg på jeg også.. Vil ønske alle kjente og ukjente på FS.no en god jul og godt nyttår.
Skrevet 23. desember 2007 17 år En riktig God Jul til Dere alle, og et Godt nytt År. P.S. Jeg tror nissen er på vei til meg, med det nye Heathrow scenery.How How !!.
Skrevet 23. desember 2007 17 år [color:#FF0000]Ja en riktig god jul og godt nytt år til alt og alle, med ønske om mange trivelige timer med flightsim [/color]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.