Skrevet 22. desember 2007 17 år Er blitt den lykkelige eier av TrackIR. Nesten like nydelig visuellt som å sitte i en MD80 eller DC10 i virkeligheten. :crazy: Spørsmålet er; Har ifra før Active Camera. Etter å ha innstalert TrackIR, deaktiverte jeg "head latency" i AC-menyen pga TrackIR. I VC fungerer TrackIR meget bra (la inn spesiell profil, optimized for fs, i TrackIR). Problemet; Før kunne jeg vandre, eller bruke f.eks. F8 for å sette meg i et sete i kabinen. Nå er F-funksjonen dekativert etter at TrackIR er kommet på plass. Noen som vet hvordan jeg kan sitte i et sete i kabinen og bruke TrackIR for å kikke ut av vinduet og rundt i kabinen? Har prøvd F1View Utility for FS2004 , men synes ikke noe særlig om dette produktet. Active Camera fungerer fortsatt med å bruke "X" får å hoppe ut av flyet og vandre rundt på flyplassen. Men jeg kommer meg ikke lenger bak i kabinen med AC. Forslag til bruk av TrackIR og Active Camera?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.