Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg prøver å få koblet meg på på GameSpy via FSX. Første gangen på begge brukernavnene mine fungerer det i ca. 10-40 sek før jeg blir disconnect'et. Når jeg da skal prøve å logge meg på igjen, blir jeg disconnect'et med en gang jeg kommer i lobby'en. Og får da meldingen You have been disconnected from GameSpy. You may have logged in on another computer. Noen som kan hjelpe meg kjapt?? Helst innen 19.00 Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Du kan jo prøve med å deaktivere brannmuren Kan hjelpe det. Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Svarte asså!!! :mad: :mad: Det funker ikke oss meg heller! Noen som kan si hva som evt er feil? Er gamespy ute av drift eller?!? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Hjalp ikke det heller. Jeg fant ut at problemet bare er der hvis jeg bytter Lobby fra Free Flight til en annen og tilbake til Free Flight. Og når problemet kommer så er det bare å restarte FSX, men det tar ca. bare 20-30 sek med lukking og åpning. Nå har jeg vært pålogget som fast_flying i snart 5 min Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 får det ikke til. Kan du forklare litt nøyere? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Prøv å restarte FSX flere ganger. Skal fungere til slutt. Men hvis du bytter lobby så er h***** i gang igjen :eek: Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Nå ble jeg disconnect'et igjen uten å bytte lobby :cry: hmf :mad: Siter
Espen Samuelsen Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 jeg har også samme problem. Noen ganger går det mange minutter andre ganger sekunder før jeg blir kasta ut. Ble litt letta over og se at det var andre her som hadde samme problem :confused: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.