Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Fra en klippers ståsted, er det uansett ikke noe problem å klippe sammen en sak på dette. Er ikke noe problem å klippe inn det saklige han sier, og ha noen innklippsbilder e.l. for å dekke over at man klipper i intervjuet for å hoppe til og fra saklige svar.

Skrevet
Dårlig gjort? Da har verden mistet humoren den en gang hadde.

Først jeg kom til Spania skjedde nok slikt med meg, kunne ikke spansk, og dermed kunne dem snakke dritt til meg og jeg bare smilte videre. Jeg ser absolutt ingen humor i å gjøre noe slikt, det har noe med respekt for den andre personen å gjøre. Reporteren gjør bare jobben sin og forventer seriøse svar fra sine seriøse spørsmål.

Skrevet

Respekt - ja - men mener ikke han tråkker over noen sårbare grenser her. Hadde han snakka dritt om landet, om reporteren e.l. hadde det vært en annen sak - imo.

Beklagelig at noen snakka dritt om deg - og har selv vært ut for det - men so what? Det går på bekostning av deg i en helt annen grad enn om du faktisk hadde skjønt hva de snakka om. :)

Skrevet
Respekt - ja - men mener ikke han tråkker over noen sårbare grenser her. Hadde han snakka dritt om landet' date=' om reporteren e.l. hadde det vært en annen sak - imo.

Beklagelig at noen snakka dritt om deg - og har selv vært ut for det - men so what? Det går på bekostning av deg i en helt annen grad enn om du faktisk hadde skjønt hva de snakka om. :) [/quote']

Jeg sa ikke at de snakket dritt om meg, jeg sa de snakket dritt til meg, altså, han sa noe så begynnte alle å le. Jeg vet ikke hva de sa, kanskje de bare køddet på samme måte som han på videon, men gøy er det ihvertfall ikke.

Viss noen stoler såpass på deg at de lar deg snakke et språk de ikke forstår, ikke ødelegg den tilliten du fikk ved å kødde, det er det jeg mener.

Skrevet

Jaja, jeg syns nå i hvertfall ikke det var så veldig respektløst akkurat. Det var jo tross alt ikke noe støtende han kom med. Om reporteren ble veldig lei seg av dette, så syns jeg han burde bli litt mer selvironisk. :/

Skrevet

Når man blir satt i en så kunstig setting som det han ble her, skjønner jeg godt at han tuller litt med det. Det må føles megasært å fortelle noe man vet at mottakeren ikke har forutsetninger til å skjønne hva betyr.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …