Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Personlig er det vel *Saitek pro flight yoke and trothle system* Siter
Andreas Nysveen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg for min del har gått tom for realistiske eller "innpakkbare-ønsker". Syns nesten synd på familien nå ass, de virker litt sånn nesten desperate. Siter
Lars Hassel Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 sliter med det du og Andreas! nei har noen litt desperate folk rundt her og som lurer på hva jeg ønsker meg, ingen som har tips da, selv om det nå er får sent i teorien:( Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg kjenner knapt folk på min alder personlig lenger grunnet stedet jeg bor på vs. fraflytting... Så de jeg prater med er stort sett folk jeg kjenner fra diverse fora og nettsamfunn. Mange av dem spør før eller siden hva jeg ønsker til bursdag eller jul - og det gjentakende svaret lyder som så: Jeg vil ha en kveld - eller kanskje en hel dag - der jeg er i selskap med andre jevngamle, gutter og jenter, tusler rundt i gatene og koser oss med is, fjas, latter og smil, spontan-shopping, kino osv.. Og ende kvelden med en lang og koslig middag på kveldstid i Tyholttårnet i Trondheim. Den utsikten, atmosfæren og alt... DET ville planta et godt smil på meg, og det hadde gjort mye mer enn en hard pakke under treet. For uansett, er det jeg ønsker meg av harde pakker så dyrt at folk ikke får råd til det, om de så legger sammen de få kronene de ville ofra for meg. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Over alt: Mac, men det er altfor dyrt, så istedet ønsker jeg meg penger, selv om alle sier det ikke går an. Ellers, AC/DC Plug Me In. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg ønsker at katten min kan snakke :grin: Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Og jeg ønsker meg en fredelig jul , tror jeg har det aller meste av materielle goder som trengs i hverdagen. Fred på jord er vel en utopisk ønske tenking , men kan jo håpe like vel. God Jul alle sammen. MVH Kai Siter
Steinar Grindstein Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Men Ivar da! har du ikke et litt mere realistisk ønske :grin: Minne til laptopp. Ny Vista licens, Genser, bukse og penger er det som står høyt på lista, samt et nytt objektiv til min D40. Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 En dritbra laptop til FSX med Vista, At aktiveringen i acceleration skal funke, masse snö pâ julaften, CaptainSim 757, Throttles. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Moccamaster :grin: Blir leilighet neste år, så jeg ønsker meg diverse ting som er greit å ha - kniver, gafler, fat, glass osv Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 .. at magen aldri sier stopp! Ellers, ønsker jeg meg fri på første dag, men slik går det ikke! Siter
Marius Helstad Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Kunne ha ramsa mye.. Ramser opp litt jeg Track IR4, Canon EOS 40D, Creative webcamera, iMac . Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Penger til USA-kontoen.. Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Fly, selvsagt Skal vi være litt mer realistiske er det ikke så mye jeg ønsker meg. Eller, jo én ting... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.