Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner knapt folk på min alder personlig lenger grunnet stedet jeg bor på vs. fraflytting... Så de jeg prater med er stort sett folk jeg kjenner fra diverse fora og nettsamfunn. Mange av dem spør før eller siden hva jeg ønsker til bursdag eller jul - og det gjentakende svaret lyder som så:

Jeg vil ha en kveld - eller kanskje en hel dag - der jeg er i selskap med andre jevngamle, gutter og jenter, tusler rundt i gatene og koser oss med is, fjas, latter og smil, spontan-shopping, kino osv.. Og ende kvelden med en lang og koslig middag på kveldstid i Tyholttårnet i Trondheim. Den utsikten, atmosfæren og alt...

DET ville planta et godt smil på meg, og det hadde gjort mye mer enn en hard pakke under treet. For uansett, er det jeg ønsker meg av harde pakker så dyrt at folk ikke får råd til det, om de så legger sammen de få kronene de ville ofra for meg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...