Skrevet 21. desember 2007 17 år Er det noen her som har hoppet i strikk utfor en bru? Er det å anbefale? For har drit lyst å prøve deg. Også å hoppe i fallskjem. Noen erfaringer?
Skrevet 21. desember 2007 17 år Joda , har hoppet i strikk , skremmende når du står på toppen , jeg hoppet fra kran , husker ikke helt høyden , men tror det var 50 meter over bakken med kran. Har aldri vørt så nervøs i hele mitt liv , men etterhvert var det kjempe kult , min første free flight. Absolutt å anbefale for de av oss som tåler litt G krefter , men still" KVALM# etter opplevelsen. Stå på og prøv det. Fortsatt fin helg til alle... MVH Kai
Skrevet 22. desember 2007 17 år Var mer nervøs før jeg hoppet i strikk enn før jeg hoppet i fallskjerm, fordi jeg var såpass drilla første gang i skjerm. Vil kanskje si opplevelsen er større ved å hoppe fallskjerm, men å hoppe utfor brua i Rjukan kan trygt anbefales for en rask dose adrenalin. Begge to er ting man bare må prøve, spesielt hvis man har mild høydeskrekk som jeg hadde før.
Skrevet 22. desember 2007 17 år Hadde hoppet fra Vemork-brua ved Rjukan hvor det er rundt 85 meter høyt.. Jeg følte at jeg fløy som en fugl :grin:
Skrevet 22. desember 2007 17 år Er det noen her som har hoppet i strikk utfor en bru? Er det å anbefale? For har drit lyst å prøve deg. Også å hoppe i fallskjem. Noen erfaringer? Hm Kan vi ikke droppe strikken og prøve uten? :grin:
Skrevet 22. desember 2007 17 år Har ikke hoppet i strikk, men hoppet i fallskjerm over Rygge (RW-club Nimbus) for maaange år siden. Vil tro at man får større kick av strikkhopping og basehopping enn vanlig fallskjermhoppng da du har en fast referanse til moder jord, noe du ikke har når du hopper fra fly.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.