Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 21. desember 2007 Premium Medlem Skrevet 21. desember 2007 Tiden er inne for å få ut de siste julekortene (det er faktisk på høy tid..... :blush:). Motivet i år blir LN-WND (MAAM) på et vinterkledd Flesland (Cloud9) Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Wow, fantastiske bilder. Likte egentlig alle veldig godt. Kvalitetsbilder. God jul til deg også :-) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Fantastisk. De der skulle vært ute for to uker siden! Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Flott julekort med nostalgisk besøk på Flesland. Har tatt meg den frihet og ha dette som bakgrunnsbilde i førjulstiden. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Skrevet 21. desember 2007 Takker alle sammen! :grin: Har tatt meg den frihet og ha dette som bakgrunnsbilde i førjulstiden. \\:\\) Paul Thomas: Du kan få den i et større format dersom du ønsker dette..... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg mottar mer en gjerne samtlige av disse julekortene som en eposthilsen når du føler for det Gunnar. Epostadressen finner du i profilen. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Skrevet 21. desember 2007 Steinar: dersom du ønsker å benytte disse med ramme, tror jeg at det er best å la størrelsen være urørt. (Bare fyll inn med hvitt rundt for å tilpasse til din egen skjermstørrelse). Dersom du ønsker bildet over hele skjermen, sender jeg gjerne disse. Jeg kan tilpasse om jeg får vite skjermstørrelsen din (Originalstørrelse på bildene er 1680x1050 pix) :grin: Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hehe! Artig og veldig bra :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.