Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Sikkert en del her inne som fikk med seg "Mann drept av tigere i dyrepark" i dagens VG. Jeg synes det er rett og slett grotesk av VG å publisere slike bilder! Jeg er 100 % sikker på at hvis dette hadde skjedd i f.eks Kristiansand dyrepark, ville det aldri kommet bilder av det i avisen!

For de som ikke leste det i avisen, har mulighet til å se det på VGs hjemmeside. Mann drept av tigere i dyrepark

Ser på nettsiden at de ikke har hatt med bildet av mannen som ligger på bakken med en arm, DØD! Det var i avisen..

Skrevet

Står i den artikkelen der at han døde på sykehuset av blodtap så han kun vel ikke ha vært død på bildet i avisa? Har ikke sett bildet, men det er uansett totalt meningsløst å trykke bilder av noe sånt. En ting er å lese om en halvspist mann, en annen ting er å se bilde av en halvspist mann. Vil tro det er få som syns det er underholdende!

Skrevet

Sterke bilder ja.

Jeg syns ikke de burde publisert det nei.

Men dumt at slikt skjer da .. Mye som kan skje når man skal ta nærbilde.

Blodig bilde også.

Skrevet

Så ikke hyggelig ut de bildene der nei.

Hadde han hatt speilreflekskamera istedenfor hadde han ikke trengt mer enn 80-100mm brennvidde for å unngått å bli spist opp....

Skrevet

Ber du om tilbud så får du det, desverre.

Skrevet

Sterk kandidat til årets Darwin award, det der. Men bildet var dog en smule makabert.

Skrevet

Nok et bevis på at mennesket er og blir det dummeste dyret på kloden, og at ikke nok med at vi engang krabbet ned av trærne, så finnes det faktisk de som er nærmere stamfedrene våre enn andre.

Bildet passet bedre på somethingawful enn på førstesida i VG, men.

Skrevet

Her var det mange folk som kunne brukt det velkjente rådet (kanskje ikke så velkjent da det tydelighvis ikke blir brukt ofte):

Har du ikke noe nyttig å si, så HOLD KJEFT! :) Så mange respektløse kommentarer i en tråd har jeg ikke sett før. Synd at alle slenger seg på lasset når først en har startet, og ikke tør å stå opp for de meningene og verdiene en kanskje hadde før de ble motsagt.

Det bilde er ikke noe ille. Bare litt blod. Har sett verre ting på AFV.

Jeg har sett min del av AFV episoder, og der må jeg være sterkt uenig med deg.

Skrevet

Kanskje jeg blir oppfattet som veldig respektløs og ekstremt politisk ukorrekt, men jeg mener da også at når folk gjør så til de grader lite gjennomtenkte ting (for eksempel slik som dette), så fortjener de det som skjer. Har man ikke mer vett i skallen enn å stikke armen inn til et av de største rovdyrene som finnes, vel... Som jeg sa: Godt eksempel på at vi nedstammer fra apene, og at enkelte kanskje står nærmere våre forfedre enn andre. Darwin's teorier blir bevist dag etter dag, og Natural Selection består selv etter hundretusener av år med evolusjon.

En tiger er 300 til 350 kilos katt som kan, og i mange tilfeller VIL, rive deg i filler om den finner ut at det er noe den har lyst til og du er dum nok til å tilfeldigvis skulle befinne deg innenfor rekkevidde. Respekt for naturen og de skapninger som lever i den er det desverre mange folk som mangler, og det vil jeg også si ang. dette tilfellet. Det samme gjelder i de fleste tilfeller der man har med ville dyr, og da spesielt større rovdyr, å gjøre. Mennesket er ikke overlegen i en slik posisjon, selv om mange tror det. Vi er noe som blir oversett i beste fall, et irritasjonsmoment og/eller mat i verste fall. Som oftest med dødelig utfall for vår del.

Den generelle idioti som er så utrolig utbredt blant vår dyreart har forlegst sluttet å forundre meg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …