Skrevet 20. desember 2007 17 år Da har jeg tatt i bruk mitt kredittkort fra norwegian og begynt og samle opp cashpoints, som er norwegian sin "valutta" som man kan bruke til og kjøpe flyreiser, samt betale for setereservasjoner og ekstra bagasje. Man tjener 1% av kjøpesum på alle kjøp i cashpoints, utenom turer med norwegian der man får 5% på økonomi til utlandet, og 20% på fullpris til utlandet. Ingenting på innenlandsreiser da slike bonusordninger ikke er lov på innenlands. Bestiller man derimot tur med SAS, tjener du 1% cashpoints med norwegian, som du senere kan bruke til og bestille DY billetter. Vist man da også bor på hotell der man kan samle EuroBonus, kan man spare opp litt poeng både "her og der". Med dette "tipset" vil jeg ønske alle medlemmer på forumet en god jul! -HC
Skrevet 20. desember 2007 17 år Vet om en som kjøpte et SAS gavekort og brukte det kortet og dermed fikk cashpoints Har et selv også.
Skrevet 20. desember 2007 17 år Så ofte som jeg reiser med fly (evt ikke) så skulle jeg vel kunne spare opp til å reise en gratistur i år 2067
Skrevet 21. desember 2007 17 år Forfatter Andreas: Med dette kortet sparer man jo poeng hver gang man bruker kortet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.