Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å finne fullgod trafikksimulator må en nok innom profesjonelle løsninger. Du kan jo sjekke med Autosim

Det nærmest løsning i spill markedet er nok 3D Driving School v4.5

Det mest spennende prosjektet er det til Simax . Men det ser ut til å være veldig sakte fremgang i prosjektet, eller så holder de kortene tett til brystet. Se

Edit: Sjekk denne simuleringen av ABS bremser av og på i simulatoren til Simax. Film fra Stage6

Skrevet

Vil også anbefale deg Live For Speed, om du vil ha litt mer realistiske kjøreegenskaper enn Need For Speed som jeg ser du kjører i demoen.

Live for Speed er uten tvil den bilsimulatoren som er mest realistisk å kjøre.

Skrevet
Vil også anbefale deg Live For Speed' date=' om du vil ha litt mer realistiske kjøreegenskaper enn Need For Speed som jeg ser du kjører i demoen.

Live for Speed er uten tvil den bilsimulatoren som er mest realistisk å kjøre. [/quote']

Uten at jeg kjenner til Live For Speed, men én ting er kjøreegenskaper; en annen ting er hvordan spillet/simuleringen tar høyde for trafikkregler, situasjoner i bykjøring, etc. - Siden det var spørsmål om bilsim./spill til trafikkopplæring.

Skrevet
Vil også anbefale deg Live For Speed' date=' om du vil ha litt mer realistiske kjøreegenskaper enn Need For Speed som jeg ser du kjører i demoen.

Live for Speed er uten tvil den bilsimulatoren som er mest realistisk å kjøre. [/quote']

Uten at jeg kjenner til Live For Speed, men én ting er kjøreegenskaper; en annen ting er hvordan spillet/simuleringen tar høyde for trafikkregler, situasjoner i bykjøring, etc. - Siden det var spørsmål om bilsim./spill til trafikkopplæring.

Jeg nevnte ikke at det var noe særlig bra når det gjelder trafikkopplæring, med tanke på at LFS er en ren racing-sim.

3D-Driving School er vel det nærmeste jeg kommer når jeg tenker på trafikkopplæring...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...