Rune Karlsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hei gutter Jeg har utviklet en bilsimulator: www.Simulatordrift.no Kan noen anbefalle en software til bruk for trafikkopplæring? mvh Rune Karlsen Siter
Per Johansen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 For å finne fullgod trafikksimulator må en nok innom profesjonelle løsninger. Du kan jo sjekke med Autosim Det nærmest løsning i spill markedet er nok 3D Driving School v4.5 Det mest spennende prosjektet er det til Simax . Men det ser ut til å være veldig sakte fremgang i prosjektet, eller så holder de kortene tett til brystet. Se Edit: Sjekk denne simuleringen av ABS bremser av og på i simulatoren til Simax. Film fra Stage6 Siter
Rune Karlsen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Takker for tipset! mvh Rune Karlsen www.Simulatordrift.no Siter
michael8210 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Vil også anbefale deg Live For Speed, om du vil ha litt mer realistiske kjøreegenskaper enn Need For Speed som jeg ser du kjører i demoen. Live for Speed er uten tvil den bilsimulatoren som er mest realistisk å kjøre. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Vil også anbefale deg Live For Speed' date=' om du vil ha litt mer realistiske kjøreegenskaper enn Need For Speed som jeg ser du kjører i demoen.Live for Speed er uten tvil den bilsimulatoren som er mest realistisk å kjøre. [/quote'] Uten at jeg kjenner til Live For Speed, men én ting er kjøreegenskaper; en annen ting er hvordan spillet/simuleringen tar høyde for trafikkregler, situasjoner i bykjøring, etc. - Siden det var spørsmål om bilsim./spill til trafikkopplæring. Siter
Audun Braastad Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har bare prøvd demoen, men i den er det hvertfall ingenting som tyder på at Live For Speed har noe med opplæring i bykjøring og sånne ting. Men det er en god racingsimulator. Siter
michael8210 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Vil også anbefale deg Live For Speed' date=' om du vil ha litt mer realistiske kjøreegenskaper enn Need For Speed som jeg ser du kjører i demoen.Live for Speed er uten tvil den bilsimulatoren som er mest realistisk å kjøre. [/quote'] Uten at jeg kjenner til Live For Speed, men én ting er kjøreegenskaper; en annen ting er hvordan spillet/simuleringen tar høyde for trafikkregler, situasjoner i bykjøring, etc. - Siden det var spørsmål om bilsim./spill til trafikkopplæring. Jeg nevnte ikke at det var noe særlig bra når det gjelder trafikkopplæring, med tanke på at LFS er en ren racing-sim. 3D-Driving School er vel det nærmeste jeg kommer når jeg tenker på trafikkopplæring... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.