Skrevet 19. desember 2007 17 år Da er jeg tilbake her igjen, skal prøve å være litt aktiv. Også vil jeg unnskylde mitt usaklige utbrudd i screenshot tråden tidligere i høst(sikkert noen som husker det). Kjøpte Nikon D40 for noen måneder siden og har tatt en del bilder siden da. Ikke alle er like velykket, men skal legge ut de jeg er mest fornøyd med. Et av de første bildene jeg tok(har lagt det ut tidligere, tror jeg): Blomst, manuell fokus: Bodø togstasjon: Koss: Det var det, kommer sikkert med flere etterhvert. Men for tiden er det drittvær i Bodø, storm Må også takke Rune B. som har holdt ut all masinga på MSN ;D
Skrevet 19. desember 2007 17 år Bra dette! Beste måten å lære på er å bare eksprimentere en masse! Og om det er storm må du jo bare komme deg ut og få noen bilder av den, skikkelig uvær kan bli ganske kult ... Kjøp en regnpose eller finn på noe smart selv for å beskytte kameraet for regnet.
Skrevet 19. desember 2007 17 år Forfatter Bra dette! Beste måten å lære på er å bare eksprimentere en masse! Og om det er storm må du jo bare komme deg ut og få noen bilder av den' date=' skikkelig uvær kan bli ganske kult ... Kjøp en regnpose eller finn på noe smart selv for å beskytte kameraet for regnet. [/quote'] Ja, får prøve. Noen smarte tips for hvordan jeg kan pakke inn kamera i blank plastpose?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.