Skrevet 19. desember 2007 17 år http://home.online.no/~bjstensb/artimages/A330-300%20LANDING%20AT%20TOBAGO.wmv
Skrevet 19. desember 2007 17 år Bra landing, men skal innrømme at jeg fikk frysninger på slutten når jeg leste "MAKED BY".. Brrr!!
Skrevet 19. desember 2007 17 år Pen landing, men kjedelig film. Det engelske ordet make skal bøyes til made i fortid...
Skrevet 19. desember 2007 17 år Pen landing' date=' men kjedelig film. Det engelske ordet make skal bøyes til made i fortid... [/quote'] Seriøst? :grin: Liten frekkis på en onsdagskveld, ta det med et smil
Skrevet 19. desember 2007 17 år Fin film det der, så nesten ut som den var fra virkeligheten syns jeg. Så ut som du klarte å stoppe på godt under 800 meter der også, så det merktes sikkert godt.
Skrevet 19. desember 2007 17 år Hmmm... Det balanseroret så ikke ut til å være i helt riktig posisjon?
Skrevet 20. desember 2007 17 år Fin film det der' date=' så nesten ut som den var fra virkeligheten syns jeg. Så ut som du klarte å stoppe på godt under 800 meter der også, så det merktes sikkert godt. [/quote'] Kan ha noe med at han kjørte motoren i revers helt til han stod stille
Skrevet 20. desember 2007 17 år Forfatter Takk for kommentarer. Dere får virkelig unnskylde skrivefeilen. Ble selv klar over det, etter at jeg hadde laget den ferdig.
Skrevet 20. desember 2007 17 år Å joda Stian' date=' denne store bussen har nemlig flaperons. Da er jeg med.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.