T. Paulsen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Selv om det er småkaldt her på Østlandet, så har ikke snøen funnet frem til den delen i sør. Men oppover fjellet fikk jeg øye på noe som fikk meg litt i julestemning. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Lite snø her på østlandet ja, men på merkelig vis blir det hvit jul allikevel Siter
Martin Dahl Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Lite snø er bedre enn ingen snø! I Lofoten har vi 8 plussgrader og høst enda. Har ikke julefeeling i det hele tatt. Og det er litt trist egentlig. Blir ikke helt det samme som en hvit jul. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Lite snø er bedre enn ingen snø! Er ingen snø på østlandet, bare utrolig mye rim Siter
Audun Braastad Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Her har vi nok av rim ja! Og enda mer har det kommet siden disse bildene ble tatt Om vi ikke får snø til jul, så er jo dette en god erstatning Siter
Martin Dahl Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jøss, trodde det var snø! :crazy: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det er ganske tett med rim her på vestlandet også. I hvertfall i Bergen. Siter
Audun Braastad Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Og så våknet jeg opp på julaften og alt var grønt igjen... Det var den julestemningen.. Siter
T. Paulsen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Lite snø er bedre enn ingen snø! Er ingen snø på østlandet' date=' bare utrolig mye rim [/quote'] Er da litt ordentlig snø her også. Flere steder det har snødd i Vestfold. Buskerud og Telemark har jo flere steder ganske mye. Og så våknet jeg opp på julaften og alt var grønt igjen... Det var den julestemningen.. Jepp.. Nå er det grønt her også og 5 varmegrader. :crazy: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Se positivt på det, dere kunne vært i Bergen. Her er det ikke hvit jul, men desverre våt jul. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Her blir det en skøyteglatt jul. Joda, vi har snø, men den er så hard! Og går man ute uten skikkelige sko, er man dømt til å miste et par tenner før man havner på legevakta. :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.