Skrevet 18. desember 2007 17 år Hei! Sindre postet et spørsmål i en annen tråd, hvor han spurte om noen husket en fyr som hadde inntatt konas vaskerom med en simulator. Det er sikkert mange her som har sett den før, men helt sikkert noen som IKKE har det også. Tar meg derfor frihet til å poste linken her (til NRKs Norge Rundt). Innslaget starter etter 10 sekunder Dette var forøvrig første gang jeg så at det gikk an å bygge en flysimulator i sitt eget hus. Litt moro at jeg nå er i gang sjøl også :grin: Flysimulator på vaskerommet
Skrevet 18. desember 2007 17 år Husker denne, samme her, dette var første gang jeg så en hjemelaget cockpit
Skrevet 18. desember 2007 17 år Herlig gjensyn med innslaget som også for meg var med på å inspirere til drømmen om å en dag å bygge selv.
Skrevet 18. desember 2007 17 år Takker for linken Tom Arild! Et herlig gjensyn med en litt artig kaptein og en fin cockpit
Skrevet 18. desember 2007 17 år Takker for linken Tom Arild! Et herlig gjensyn med en litt tullete kaptein og en fin cockpit Og begge to er vel medlemmer av fs.no?
Skrevet 18. desember 2007 17 år Lasse og Morten Haughom... far og sønn. Første hardwaresimmen jeg fikk prøve. Ser at de har gjort en del framskritt siden den gang .
Skrevet 18. desember 2007 17 år Lasse har forøvrig en ganske så ny bildetråd her på forumet. Den finner du her. - Arctic Cockpit Project Mvh Jonny
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.