Frank Tore Evensen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Da er et nytt fly i min hangar og dette flyet har vært mitt favorittfly i lang tid. Som sikkert mange har fått med seg nå så har jeg dilla på trijets og denne arbeidshesten var på tide å få handlet inn Tok en tur fra Phoenix Intl til LAX som prøvetur i den gamle Delta liveryen og her følger noen shots: Boarding: Engine-start: Holding short. Synes formene og fasongen på denne fuglen er nydelige! Airborne: cockpit shot: Decent over Los Angeles: Short final: Det var bilder for denne gang, men kommer nok med flere om ikke lenge. Håper det var verd titten, legg gjerne igjen en kommentar Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Flotte bilder av et lekkert fly! :grin: PS: Det er Aerosim som har laget dette flyet, ikke Alphasim EDIT: Ja, det har du visst allerede endret på! Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Takker for kommentar Ja, var litt kjapp med tastene der, fant fort ut at det var jo Aero og ikke Alpha. Håpet egentlig ingen så det men, he he Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.