Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar for pakker å komme frem til norge? Jeg kjøpte headset hos de som ble sendt fra usa 28 nov, customer relations sa de ville ta ca 14 dager avhengig av tollen inn til landet. Har nå gått 19 dager. Tror dere jeg kan vente meg pakken før julaften?

Skrevet

Det avhenger veldig av hvem som transporterer og hvor mye penger du la i frakt.

Jeg har bestilt ting som har tatt inntil to mnd, og jeg har bestilt ting som gikk på tre dager (!!!!!!) til hit oppi fjellbygda...

Tar man seg råd til kjapp levering, går det kjapt òg. Tar man billigste løsning for frakt, må man være veldig tålmodig. snakker da om USPS, FedEX og TNT.

Skrevet

Det er nok veldig varierende ja! Har selv mottatt pakke fra USA på 12 dager, og andre ganger opp til en måned! Kan si det slik at hvis det er 12 dager fra den er sendt til du har den, er det fullt mulig at USPS eller den leverandøren du bruker har brukt 4 dager på å få den til norge, mens posten har brukt 8 dager.. Skal jo innom tullvesnet å de har jo ikke akkurat en rakett i ræva, så.. (eksempel)

Skrevet
Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar for pakker å komme frem til norge? Jeg kjøpte headset hos de som ble sendt fra usa 28 nov' date=' customer relations sa de ville ta ca 14 dager avhengig av tollen inn til landet. Har nå gått 19 dager. Tror dere jeg kan vente meg pakken før julaften? [/quote']

Har du prøvde ordretrackingen på Sportys sine sider? Tracking , dette fungerer så fremt du har et ordrenr. tilgjengelig. Eventuelt kan du sende dem en mail der du spør etter trackingnr. , dette kan du igjen bruke på posten sine sporingssider (hvis det blir sendt via posten).

Mvh

Jonny

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...