Jørn Mikalsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar for pakker å komme frem til norge? Jeg kjøpte headset hos de som ble sendt fra usa 28 nov, customer relations sa de ville ta ca 14 dager avhengig av tollen inn til landet. Har nå gått 19 dager. Tror dere jeg kan vente meg pakken før julaften? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Det avhenger veldig av hvem som transporterer og hvor mye penger du la i frakt. Jeg har bestilt ting som har tatt inntil to mnd, og jeg har bestilt ting som gikk på tre dager (!!!!!!) til hit oppi fjellbygda... Tar man seg råd til kjapp levering, går det kjapt òg. Tar man billigste løsning for frakt, må man være veldig tålmodig. snakker da om USPS, FedEX og TNT. Siter
Stian Lingås Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Det er nok veldig varierende ja! Har selv mottatt pakke fra USA på 12 dager, og andre ganger opp til en måned! Kan si det slik at hvis det er 12 dager fra den er sendt til du har den, er det fullt mulig at USPS eller den leverandøren du bruker har brukt 4 dager på å få den til norge, mens posten har brukt 8 dager.. Skal jo innom tullvesnet å de har jo ikke akkurat en rakett i ræva, så.. (eksempel) Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Akkurat ja. Kan ikke huske at jeg kunne velge hvem som skulle frakte. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Siter
Geir Teigo Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Nevner at jeg handlet i boeingstore som ligger i Seattle en mandag og hadde pakke på døren på torsdag. Det går an å gjøre det bedre enn pilotstore altså... Siter
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Pakken din kan ligge i tollen i norge. Har snakket med flere som har måttet ringe til tollvesenet og fått beskjed om at den ligger der. Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Men jeg må uansett vente til de har sjekket den? Siter
Jonny Wahlvåg Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar for pakker å komme frem til norge? Jeg kjøpte headset hos de som ble sendt fra usa 28 nov' date=' customer relations sa de ville ta ca 14 dager avhengig av tollen inn til landet. Har nå gått 19 dager. Tror dere jeg kan vente meg pakken før julaften? [/quote'] Har du prøvde ordretrackingen på Sportys sine sider? Tracking , dette fungerer så fremt du har et ordrenr. tilgjengelig. Eventuelt kan du sende dem en mail der du spør etter trackingnr. , dette kan du igjen bruke på posten sine sporingssider (hvis det blir sendt via posten). Mvh Jonny Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Har allerede sendt de en mail, men de sa det ikke var trackingnummer for bestillingen min. Det er nok tollen som holder på den, sikkert mange pakker inn til landet så tett opp mot jul. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.