Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja, kan ikke si jeg løper får å bli medlem i den klubben der! For det første var låtvalget ellendig, noe du sikkert er klar over. Bildene var sånn der passe, men ikke noe som gjør at jeg sier "wow"!. Blå himme på alle bildene og standard scenery sier vell det meste...

Du burde forandre den ovargangseffekten din. Og du bør skrive testen slik at folket tar deg seriøst! Da hjelper det ikke å skrive ":D" , ":P" , "!!!" osv.. Dessuten har du skrivefeiler i teksten som ruller alt for fort.

Ble mye negativt her nå, men for å være helt har denne filmen en god del igjen til den når sitt publikum. Desssuten tror jeg ikke du har brukt mer enn 5 minutter på å mekke sammen denne filmen, og resultatet blir stort sett deretter...

Ha en fin dag og lykke til med prosjektet!

Skrevet

Til min navnbror

Ingen positvie komments da?

Irriterer meg litt over at du ikke leser innleggene sikkelig!

Det står den midlertidige filmen. Den er på ingen møte ferdig!!!

...Og forresten var mange av bildene tatt på adddonscenerys!! Feks Alicante/LEAL. Få meg til å tro at det finnes sånne standarscenerys!

Som sgat les innleggene! Den var MIDLERTIDIG!!

Skrevet
Til min navnbror

Ingen positvie komments da?

Nei' date=' har vell egentlig ikke det...

Irriterer meg litt over at du ikke leser innleggene sikkelig!

Det står den midlertidige filmen. Den er på ingen møte ferdig!!!

...Og forresten var mange av bildene tatt på adddonscenerys!! Feks Alicante/LEAL. Få meg til å tro at det finnes sånne standarscenerys!

Som sgat les innleggene! Den var MIDLERTIDIG!!

Jeg har lest innlegget ditt og var klar over at den var midlertidig. Få deg litt søvn nå, og tenk over hva du skal gjøre bedre..
Skrevet
Sindre har nok fått med seg at den ikke er ferdig' date=' så [u']ta til deg den konstruktive kritikken[/u], ikke bli sur fordi han sier hva du bør gjøre noe med. Skal han skryte en halvferdig film opp i skyene?
Jeg har det og jeg er ikke sur. Så legger vi den diskusjonen død!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...