Tore Sætre Skrevet 23. august 2001 Skrevet 23. august 2001 Heisann! For de fleste er sommerferie og de beste sommeredagene snart lagt bak oss. I en slik anledning kan det kanskje passe å finne tilbake til meningsfeller og andre aviation-entusiaster i høstens første Flightsim treff! Dagen er mandag 27/8 kl 19:00 som vanlig. Men i motsetning til tidligere trekker vi denne gangen ut av Eilef's og opp mot Majorstuen. http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_profile&u=00000005" TARGET=_blank>John Andreassen har invitert oss alle til sin lille pub i Bogstadveien og lover hyggelig betjening og god mat og drikke. Jacob Aall Pub & Spiseri Bogstadveien 64, 0366 Oslo For oss innflyttere har John laget følgende veibeskrivelse: Buss, trikk eller T-Bane til Majorstua. På det "nederste" hjørnet av selve Majorstukrysset (du må krysse Kirkeveien hvis du kommer med T-Bbane, trikk eller buss fra øst) ligger et apotek. Dette er hjørnet Kirkeveien/Bogstadveien. Skrått over Bogstadveien, på sydsiden og midt på kvartalet ligger Jacob Aall, ved siden av Comfort Hotel Majorstuen. Ta ikke feil av den og "Den Gamle Major" som ligger to dører bortenfor. http://www.aftenposten.no/kart/" TARGET=_blank>Aftenposten's karttjeneste er en grei tjeneste for de som ønsker en tegning med pil på. Håper å se både nye å gamle ansikter. Dette er et veldig uformellt treff hvor alle med fly og flysimulator-interesse er velkommen! Vi treffes på "Jacob'en"! [ 23-08-2001: Endret av: Tore Sætre ] Siter
O85_ Skrevet 23. august 2001 Skrevet 23. august 2001 Nå må dere henge med her da folkens [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Får vell ta meg en tur jeg oxo da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Noen andre [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Tore Sætre Skrevet 23. august 2001 Forfatter Skrevet 23. august 2001 Kenneth, synest du skal ta turen til Oslo jeg så kan du diskutere den kommentaren med en utflyttet bergenser..... ;-) ;-) ;-) En liten presisjon ang. John's forhold til vannhullet. Han er ikke eier men derimot en mangeårig gjest. Ryktene sier at vertskap på Jacob Aall er minst like hyggelig som John... ;-) Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 25. august 2001 Skrevet 25. august 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth Warren Berg: Det blir ikke akkurat bedre og bedre å ha flyttet, (om enn bare for fem år), til møkkahaugen Bergen....... HVA ER GALT MED BERGEN?? (bortsett fra regnet da [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]) Siter
Helge Bø Skrevet 28. august 2001 Skrevet 28. august 2001 hehe...huff og huff Akk ja...den fs-klanen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] De sitter å kakler på #fsnorway vettu, får prøve deg der heller [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 28-08-2001: Endret av: Helge Bø ] Siter
Tore Sætre Skrevet 28. august 2001 Forfatter Skrevet 28. august 2001 Pga kraftig forkjølelse hadde jeg desverre ikke anledning til å stille på treffet i går. Har fått melding fra John om at han heller ikke hadde anledning pga sykdom. Er det noen som vil gi et lite referat fra i går??? Var det mange som fant veien til Majorstuen? Siter
Bernt Michael Johansen Skrevet 28. august 2001 Skrevet 28. august 2001 Rapport fra møtet: Møtet tok til: 19:00 Tilstede: Bernt Møtet avsluttet: 19:45 Det kan hende det var andre klanmedlemmer tilstede, men ingen ga seg til kjenne. Det bekrefter bare påstanden om at vi trenger en banner eller et slags kjennetegn. (caps med propell på toppen, kanskje?) Hyggelig betjening og koselige lokaler. Tar gjerne turen igjen, men da håper jeg dere andre kommer også, hehe. -bernt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.