Skrevet 16. desember 2007 17 år Jeg og en kompis har fått i oppdrag å stå for musikken på en fest i romjulen, og i og med at det er livemusikk, så snakker vi et ganske bredt spekter vi kan bruke. Utstyret er så som så, leie av selve lydutstyret får vi dekket av arrangøren samt andre utgifter, men instrumentene må vi stå for selv. Selv innehar jeg kun en akustisk gitar, en semiakustisk med pick-up(mikrofon) og en elektrisk gitar, alle tre med seks strenger. Den andre karen har en elektrisk gitar og en bassgitar. Problemet er at en god del av låtene vi har bestemt oss for å implementere i reportoaret passer seg mye bedre til en gitar med 12 strenger. Problemet er at pengene ikke strekker til til en 12-strengers gitar til 10 000 kroner hos Imersland musikk, så her må vi improvisere. Derfor lurte jeg på om noen her inne eventuelt vet hvor jeg kan få leid en 12-strenger uten å måtte ut med 5000 kroner? Kanskje noen her inne har en 12-strengers gitar de kunne tenke seg å leie ut for et par uker for en liten godtgjørelse? Det haster gjerne litt siden jeg drar avsted på juleferien førstkommende torsdag kveld. Jeg befinner meg i Oslo uten bil, så det bør ikke være for langt unna Ta kontakt da vel, så kan vi jo bli enige om noe MSN-adressen min er aleksanderolstad (@) hotmail (.) com og mobilnummeret kan du få der eller på PM! På forhånd takk!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.