Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Ja' date=' bare gâ i kontrollpanelet og trykk Avinstallere et program (tror jeg, har engelsk operativsystem) ogsâ leter du opp FSX ACC. Sindre se om du kan starte serveren, FSX ACC bruker en stund pâ â fjerne seg, men jeg kommer sâ fort som mulig. [/quote']
Ja det er mulig. Hvis du har Vista' date=' så gå inn på "Kontrollpanel\\Avinstalere et program", evnt, "Kontrollpanel\\Programmer og funksjoner", finn utgiver "Microsoft Game Studios" og dobbelklikk på f.eks SP2 :)

EDIT: Johan var visst før meg [/quote']

Jeg finner kun FSX Acc i "Legg til eller fjern programmer", og da avinstalleres hele FSX :crazy:. Jeg kjører XP. "Microsoft Game Studios" finner jeg ikke.

Forresten; beklager OT

Skrevet

Da var det ordnet slik at vi starter i morgen kl 20.00 lokal. ENKB er flyplass

Server er over gamespy på FSX og den heter nordmøre og passord bli nordmore

Bruk helst ikke SP2 eller ACC.

Vi har TWR klar og muligens APP.

Håper folk blir med på juleflyinnet :)

Sindre

Skrevet

Nâ er jeg nesten klar for i kveld, og jeg fant ut hvordan jeg skulle fjerne ACC sâ jeg slipper â reinstallere hele FSX. Hvis man skal deinstallere ACC sâ putt oppi cden til ACC og start installasjonsprogrammet. Da vil du fâ et spörsmal om du vil reparere eller deinstallere ACC og da trykker du deinstallere. Sâ gâr resten av seg selv.

Skrevet
Frekvensene som brukes i kveld:

GRD:121.200

TWR:118.300

Anbefaler â skrive dem ned for sikkerhets skyld.

Viktig!

Det blir ikke brukt noe APP eller DEP grunnet at dette ikke finnes i virkeligheten.

Info om ENKB

RWY 07 og 25

thumb_lite_Kristiansund_540_540.jpg

Lengede 1830 M

Bredde ca 60 M

Gates for rutetrafikk: 3(4)

GA gates: 5

Heli gates: 3

Fuel: Ja

fsscr095.jpg

Gatene begynner med 1 fra venstre og bortover.

Kart finner du her.

Kan de som har tenkt å komme enten sende en mail til simklubb@online.no eller skrive inn her (dette er ikke nødvendig men det hadde vært enklere for meg og Johan)

Er det noe du lurer på så bare spør...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...