Sindre Holberg Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Som en liten ``reklame´´ for den nystartede Nordmøre Flysimklubb arrangeres det en liten multiplayer(juleflyinn) neste helg(lørdag) på FSX sine multiplayer sider. Utdrag fra www.flysim.tk På Lørdag den 22 Desember blir det juletreff for sim klubben. Det vil foregå over FSX sine multiplayersider og servern vil hete Nordmøre simklubb. Passord kommer til å bli nordmore ...Hovedlyplass vil selvfølgelig bli vår alles kvernberget. Season blir winter, time blir day, vær: winter wonderland. Håper noen blir med i både på servern og klubben Sindre Siter
Sindre Holberg Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Noen som er intereserte??? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg blir gjerne med på juleflyinn'et Sendte en innmeldingsmail i stad Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Har du noen klokkeslett :confused: Siter
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Takker for interesse. Klokkeslett blir 1900 lokal tid til folk føler for at det er nok! Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Skall prøve å få med noen flere.Det kan bli morro Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 P.S:For alle som skal delta pâ servern, jeg kommer til â sitte Kvernberget TWR og jeg har ikke veldig mye erfaring, men nok til at det burde gâ bra. Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 En ting jeg lurer pâ, skal man ha SP2 inne eller er ikke? De med SP2 kunne ikke spille multiplayer med de som har SP1. Jeg har Acceleration, men jeg kan deinstallere det för eventet hvis ingen av deltagerne bruker SP2. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg skal midlertidig avinstallere SP2 for å være på den sikre siden. Jeg kommer med LN-DFM Siter
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har accelrator inne,å jeg kommer ikke til å avinstalere den.Da lager jeg og Rune heller en for de med accelrator Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Johan...Skjekk epost Håper folk bare har SP1 inne da jeg tror flest har det. Tell me if i`m wrong Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det gâr bra â ha SP1 inne og spille mot de som ikke har SP1, 2 og ACC. Men en ting Ole, det tar ikke sâ lang tid â installere Acceleration, jeg syns det er bedre â midlertidig deinstallere den, det er ikke som mange som deltar som har SP2/Acc. Sindre sjekk mail. EDIT: Sindre sitter du Kvernberget APP eller GRD? Eller flyr du? Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Checked, serveren settes i gang straks jeg har deinstallert ACC. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Virker som om GameSpy er ustabil nå. Kan bruke FSHost som et alternativt server program. Og FSHost Client for å koble oss opp Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Vi prøver gamespy først Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ok, men det er jeg som er ansvarlig for start osv av serveren, og jeg beklager at den er forsinket men ACC bruker litt tid pâ â deinstallere, men GameSpy skal jeg se om jeg kan fâ serveren i gang der först. Siter
Ragnar Johnsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Er dere sikker på at det er mulig å deaktivere/avinstallere SP2/Acc uten å måtte avinstallere hele FSX? Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ja, bare gâ i kontrollpanelet og trykk Avinstallere et program (tror jeg, har engelsk operativsystem) ogsâ leter du opp FSX ACC. Sindre se om du kan starte serveren, FSX ACC bruker en stund pâ â fjerne seg, men jeg kommer sâ fort som mulig. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ja det er mulig. Hvis du har Vista, så gå inn på "Kontrollpanel\\Avinstalere et program", evnt, "Kontrollpanel\\Programmer og funksjoner", finn utgiver "Microsoft Game Studios" og dobbelklikk på f.eks SP2 EDIT: Johan var visst før meg Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Et kjapt ``familieråd´´: Skal vi utsette servern til imorgen? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hvis vi ikke får opp server'n innen en time med GameSpy eller alternativet jeg kom med tidligere, så stemmer jeg for det Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Vi bruker mest sansynlig gamespy uansett, grunnet at det ikke skal være nødvendig med noe exstra Software. Deadline for gamespy å være tilbake er kl 20.15. Hvis ikke tar vi det i morgen Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Agree! Fâr uansett bestefaren min pâ besök i morra og han har vaert ATC pâ Orly i real! Men hvis det blir i morra, skal vi si at vi starter 20:00 eller blir det for sent? Kan hende at jeg skal ut og spise i morra sâ trenger litt tid. Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Steike..Tenkt hvor tøft og fått en real ATC da Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Og kl 20.00 er sikkert greit det ?? Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Han kommer iallefall til â hjelpe meg en god del, det var han som fikk meg opp i târnet pâ LFKB i sommer! Steike, nâ fikk jeg lyst til â bli ATC nâr jeg blir voksen! Siter
Alexander Nilsen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det er greit for meg også. Helt enig med deg at det hadde vært kjempetøft med en real ATC Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.