Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en liten ``reklame´´ for den nystartede Nordmøre Flysimklubb arrangeres det en liten multiplayer(juleflyinn) neste helg(lørdag) på FSX sine multiplayer sider. Utdrag fra www.flysim.tk

På Lørdag den 22 Desember blir det juletreff for sim klubben. Det vil foregå over FSX sine multiplayersider og servern vil hete Nordmøre simklubb. Passord kommer til å bli nordmore ...Hovedlyplass vil selvfølgelig bli vår alles kvernberget. Season blir winter, time blir day, vær: winter wonderland. :)

Håper noen blir med i både på servern og klubben :D

Sindre

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

En ting jeg lurer pâ, skal man ha SP2 inne eller er ikke? De med SP2 kunne ikke spille multiplayer med de som har SP1. Jeg har Acceleration, men jeg kan deinstallere det för eventet hvis ingen av deltagerne bruker SP2.

Skrevet

Det gâr bra â ha SP1 inne og spille mot de som ikke har SP1, 2 og ACC. Men en ting Ole, det tar ikke sâ lang tid â installere Acceleration, jeg syns det er bedre â midlertidig deinstallere den, det er ikke som mange som deltar som har SP2/Acc. Sindre sjekk mail. EDIT: Sindre sitter du Kvernberget APP eller GRD? Eller flyr du?

Skrevet

Ja, bare gâ i kontrollpanelet og trykk Avinstallere et program (tror jeg, har engelsk operativsystem) ogsâ leter du opp FSX ACC. Sindre se om du kan starte serveren, FSX ACC bruker en stund pâ â fjerne seg, men jeg kommer sâ fort som mulig.

Skrevet

Agree! Fâr uansett bestefaren min pâ besök i morra og han har vaert ATC pâ Orly i real! Men hvis det blir i morra, skal vi si at vi starter 20:00 eller blir det for sent? Kan hende at jeg skal ut og spise i morra sâ trenger litt tid.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...