Frode Skibrek Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Er det noen her som skal reise med natt-toget fra Oslo til Trondheim 16.12.07, kl 23.05? Hadde vært koselig hvis dere i såfall ta kontakt. Ring gjerne på 98054470:)Eller besøk meg i resturantvognen.Har en ny Packard Bell Laptop,så kjenner dere meg igjen Siter
Erik Karlsen Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Går toget raskere en det lavprisekspressen til trondheim? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hadde du spurt for en stund tilbake så hadde jeg garantert sittet på det toget, du skal tro man blir lei av tog'ing når man er inne i forsvaret.. :grin: Men de siste gangene jeg har å reise hjem blir nok luftens vei! Natt toget bruker 8 timer til Trondheim, så du kan jo regne deg fra selv ut fra tid tabellen på lavpris ekspressen sine sider. Selv foretrekker jeg tog framfor buss, føler meg sikrere samt at det går litt mer rett fram og ikke så mye fra sving til sving (det finnes unntak). :whistle: Siter
Frode Skibrek Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Toget bruker 7 timer , LPE bruker vel 7.5-8 t... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 11 - 07 er vel 8 timer ifølge meg selv iallefall.. Noen som tørr si imot? :grin: Siter
Frode Skibrek Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Nei, Ivar:) Men det pleier å være opptil en 30 minutters variasjon .... pga værforhold osv. Jobbet på jernbanen for noen år siden og lærte hvordan de satte opp ruter og masse annet. Selv om jeg jobbet med noe langt annet ang jernbanen Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 DET har du kanskje rett i! Men nå har jeg vært så heldig at de 7 gangene jeg har tatt natt toget på rad så har toget vært presis, derav 8 timer på skinnene fra Oslo til Trondheim. Siter
K J Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg kan fortælle dig at jeg meget gerne ville have været med, men jeg vil som non-nordmand gerne opleve lidt også, og det er jamen lidt svært når det er mørkt udenfor . Siter
Michael A B Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hadde vært koselig hvis dere i såfall ta kontakt. Heh' date=' betyr det at du spanderer vin i resturantvogna? Neida, just kidding Frode Går toget raskere en det lavprisekspressen til trondheim? Lavprisekspressen bruker etter rutetabellen 35 minutter lenger tid. Jeg har prøvd begge nattoget (mange titalls ganger) og lavprisekspressen nattestid, og en av delene gjør jeg ikke igjen... Jeg tok lavprisekspressen på nattestid for ca et år siden, og jeg sov ikke noe den natta for å si det sånn :sick: Jeg betaler gjerne litt mer for en bredere og bedre stol der jeg får sovet litt. Om vinteren ville jeg satset på nattoget, en skal tross alt over Dovrefjell... Siter
Frode Skibrek Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Hadde vært koselig hvis dere i såfall ta kontakt. Heh' date=' betyr det at du spanderer vin i resturantvogna? Neida, just kidding Frode [/quote'] nei gutt. her må du nok ta med egen servering eller egen lommebok, ja... Men jeg skal tenke på om jeg spanderer ett glass vann :grin: Siter
Frode Skibrek Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Fortsatt ingen som skal opp til trheim med natt-toget kl 2305 i kveld? Siter
Håkon Aarøen Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Natt-tog kjører saktere for at det skal støye mindre, samt at det skal ha en nogenlunde fornuftig avreise og ankomsttid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.