Skrevet 15. desember 2007 17 år Man kan fly til Evenes med hvilken som helst vær og på hvilken som helst dag i simmen...
Skrevet 15. desember 2007 17 år Nå fikk jeg lyst til å fly til evenes i simmen gitt man har to typer simmere: Den realistiske Den mindre realistiske :whistle:
Skrevet 17. desember 2007 17 år Lasta ned fredagens vær på Evenes nå, men fikk ikke akkurat 54-74kts :confused:
Skrevet 17. desember 2007 17 år Forfatter Det var på fredag det blåste Vet ikke om det blåser nå. Edit: ser du har satt den 14. desember i datoen. Som sakt prøv litt senere på dagen
Skrevet 17. desember 2007 17 år Kvantokollen ligger rett vest for flyplassen. I går var det i en liten periode helt ekstremt, i følge sikre kilder :cool: Bildet er tatt på fredag
Skrevet 17. desember 2007 17 år Sterk observasjon, Cato! Hørte en "Ascot xxxx" på tur til Evenes som ba om direct Bardufoss etter å ha fått vinddata fra Bodø. Kart som viser Kvanntokollen.
Skrevet 17. desember 2007 17 år Kom med SAS til ENEV 1540 i aften, og jeg kan fortelle dere at jeg var oppriktig REDD! Kapteinen sa etter landing at vindene hadde vært oppi 50KTS. Flyet ristet faktisk etter vi hadde parkert! Har aldri i hele mitt liv opplevd noe så jævli!
Skrevet 17. desember 2007 17 år 50 knop tåler de som regel, det kommer vel mer an på retning. Har vært med på landing i full storm uten at det var merkbart turbulens. Vinretningen var da rett sørfra og dermed på langs av rwy. Verre var det å måtte vente i timesvis for å komme over Tjeldsundbrua!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.