Skrevet 15. desember 2007 17 år I MS XP. La inn inn mailadressa til pappa med et uhell. Kan jeg få fjernet den uten at det får noe problemer for online kontoen hans(mailene forsvinner) Jeg har prøvd og slette den, og gå inn på nytt, men da lastes bare de nye mailene og de forsvinner i innboksen hans...Kan noen hjelpe?
Skrevet 15. desember 2007 17 år Sindre, jeg forstår ikke helt hva du beskriver her, men om du mener settings/konfig i selve outlook klienten så kan du gjøre hva du vil med den uten å påvirke mailbox på serveren. Er du i tvil om hvodan det skal gjøres riktig anbefaler jeg deg å jobbe off-line. Hvor la du inn han, som egen konto i outlook? prøv å beskriv
Skrevet 15. desember 2007 17 år Jeg er ikke helt sikker på om jeg har oppfattet helt hva du mener, men hvis du mener at du skal kunne hente de samme mailene flere ganger fra mailserveren, så må du gå til Verktøy>kontoer og merke den aktuelle mailkontoen som det gjelder og velge egenskaper. Under avansert kan du krysse av for at det skal ligge en kopi igjen på serveren og angi hvor mange dager de skal ligge der. Nu kan du hente ned de samme mailene til flere maskiner hvor du har innstallert samme mailadresse! Hvis du nu sletter mailkontoen på en maskin, så kan du hente ned de samme mailene på nytt når du legger inn kontoen igjen! Håper det var dette du var ute etter å få svar på!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.