Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Du kan kjøre i 12-13 timer. Da begynner du å bli trøtt.

Det er bare å se på klokka når du begynner å kjøre. etter 12 timer kan du begynne å sove

Skrevet
  • Forfatter

Jeg plugga inn ratt og pedaler nå - tenkte det ville gjøre det mer gøy... Men den gang ei.

Jeg tråkker klampen i bånn - men hjulene står bare å snurrer saaaaaaaakte. Air PSI står på null og lyser rødt. Jeg får i midlertid til å sette den i revers og full guffe bakover - men fremover vil den ikke.

Noen tips og vink ? Har et Logitech MOMO-ratt.

Skrevet

Jeg har også problemer med å få lagt inn ratt og pedaler i dette spillet. Det ender bare med at bilene oppfører seg helt merkelig. Eneste måten å få den til å kjøre fremover på er å svinge hardt til høyre. Problemet er at da gir den bånn gass og slipper ikke taket.

Noen som kan forklare hvordan dette skal gjøres riktig? Jeg bruker riktignok CH yoken og pedalene, men jeg har også brukt disse i DiRT, Test Drive Unlimited og rFactor uten problemer :)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg tok en brutal restart på hele systemet - da løste det seg. Men uansett hvordan jeg justerer i 18WoS blir rattet helt uholdbart vanvittig følsomt, og til tider svinger det motsatt vei av det jeg ønsker. Merk - "til tider".. Blir neimen ikke klok på det der :(

Sukk.. da blir det bare piltastene da!

Skrevet

Ola: Når den står på 0 er vel håndbrekke på? Du har vel satt den i gir? :grin: Fikk lånt meg en Logitech rumblepad 2 og den fungerer helt greit. Styringa er dog veldig sensitiv og jeg opplever også at bilen plutselig svinger hardt over, men det skjer kun samtidig som jeg svinger litt. Ikke nå særlig når man ligger midt i rushtrafikken med biler på alle kanter.

Men uansett, prøv dette hvis dere plages: Kontrollpanel -> Spillkontrollere -> Avansert og velg rattet som foretrukken enhet. Og for å konfigurere i spillet går man på options og controller og så trykker du på den knappen der det står Steering Axis også vrir du på rattet. Samme med acceleration og brake. For de som lurte på det. =)

Skrevet

Bruker Logitech driving force pro (med 900 graders sving). Er konge bra til spillet, slår jeg over på "vanlig" modus med 180 grader, er bilen nesten ustyrlig. Blir alt for følsom på rattet.

Anngående sjåfører kan man visst ansette en etter hver 3. oppdrag man kjører.

Skrevet
  • Forfatter

Martin: Ja, giring er manuell - jeg kunne gire opp og nedi hytt og pine. Men som sagt, etter en hard restart gikk det fint - med unntak av styringa som er helt på trynet.. Så ratt og pedaler skal jeg IKKE bruke mer.

Skrevet

Er det noen harde systemkrav på dette spillet? Tenkte jeg skulle laste det ned å betale lisens..

Jeg har en Laptop her (1,7) med 2GB ram.

Det jeg også lurer på (Uten å ha gått imellom hele tråden her er:

Finnes det noe sted man kan laste ned addonbiler og traller til dette spillet?

Er det mulig på samme måte som med FS å painte ting sånn som man vil ha det selv?)

FH16, Var de meningen å skremme folk ? He he

Ha ha ha.. Dagens.. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …