Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Den forrige var en annonseringstråd, så her kan vi kanskje komme med spørsmål og svar ?

Lurer på en ting. Det går an å leie inn sjåfører - hvordan gjør man dette? Hvor finner man nye sjåfører? Er det noe jeg må gjøre for å få tak i dem? Kjøpe et nytt kjøretøy? Sette opp en avtale med et firma e.l. ?

Jeg har så langt kjørt tre turer med diverse materiell, og har på disse til sammen tjent ca $150.000, derav minst $50.000 av dem gikk med på å oppgradere bilen min med ny girkasse, sterkere motor, etc.. Men hva nå? Jeg vil sette meg mer inn i spillet i alle fall - dette er jo gøy ! :)

Skrevet

Så vidt jeg vet kan man få tak i leie sjåfører vis man overnatter på hotell.

Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil..så må du ha et eget firma og sjåføren får du når du kjøper flere biler, men du må ansette de. :D

Ganske kjekt spill egentlig.. Litt rar styring bare! ;) Jeg kjører kun de europeiske bilene :D

her er bilen jeg kjører:

Utennavn-3.jpg

Skrevet

Sorry..Jeg sa feil.. :S

Når du sitter i bilen... Så trykker du på N, og da dukker det opp en meny... Først så kjøper du bilen.. Så velger du bare MANANGE DRIVERS... :D

Skrevet

Beklager, Det finnes ikke ADDONS enda. tror jeg...Kommer nok snart. jeg trodde det var haulin du spilte :D hehe

Skrevet

Jeg har en sjåfør

Jeg lånte 80 000 og kjøpte en bil med å trykke på N

Det tar noen dager før den er klar.

På hotell kan du finne sjåfører

Trykke på N og helt på toppen kan du få kontrakt med et firma. Da legger du til bil å sjåfør

Jeg har ingen henger enda,for den miste jeg da jeg fikk en kjempe bot

Sjåføren kan kjøre halve usa for å hente last, men jeg har tjent på han til nå

Akkurat nå har kjører jeg dobbel waste ( Semi med henger) fra La til Sanfransisco)

For ikke så mange bøter lenger :-)

Lånet mitt blir trekkt 8000 pr mnd

Skrevet

Kommer ikke i butikkhyllene før i slutten av desember. Hvis du har VISA eller Mastercard tilgjengelig kan du kjøpe det online her.

Skrevet
  • Forfatter

Hoi! Tjener du egentlig noe på waste? Til nå har jeg kjørt gravemaskiner, veivalser og sager til steinbrudd e.l.. Tjener opp mot 40-60.000 hver tur. Tar dog lang tid, men.. :) Det er gøy å tjene så mye :P

Skrevet

Det gjør du ikke. på den turen for jeg 1300 eller noe

det jeg har tjent mest på er 16 000 på møbler fra vankuver til LA

Jeg tar et last der jeg leverer.

Du kan kun få kontrakt med der du selv har kjørt for

Skrevet

Ja trial versjon er hele spillet, bare med tidsbegrensing på 60 minutter. Anbefaler ikke å kjøpe spillet hvis du ikke har ratt og pedaler. Du skal ha god psyke for å kjøre med tastatur, utroooolig teit styring! Blir gal av mindre. Har ikke lyktes å få joystick til å fungere heller :(

Skrevet
  • Forfatter
Det gjør du ikke. på den turen for jeg 1300 eller noe

det jeg har tjent mest på er 16 000 på møbler fra vankuver til LA

Jeg tar et last der jeg leverer.

Du kan kun få kontrakt med der du selv har kjørt for

Jovisst gjør jeg det! På turene jeg har kjørt har jeg kjørt fra LA til nede i Mexico, til Boston.. Og da tjener jeg opp mot $40-60.000 pr. tur (:

Prøv det selv! Er et eller annet "...digging ltd" e.l.

Skrevet

Helt ok realisme og grafikk. Vel verdt hvis du syns lastebil er gøy. Du sovner bak rattet hvis du kjører for lenge og sånt. Har ikke satt meg så veldig inn i spillet enda da.

Og dere som prater om betaling per tur, de første turene jeg fikk tilbud om lo på 50 000 og opp til 100 000 pr tur. Er helt sikkert turer man kan tjene enda mer på!

Skrevet

Spill serien er morsom, men fort kjedelig i lengde.

Hvor gøy er det å ta 2 lange turer fra ene kanten til andre kanten av USA og etter de kan du kjøpe deg den feteste lastebilen. Etter på har du ikke noe å bruke pengene dine på.

Du kan ansette sjofører osv, men igjen får du masse penger opgradere dems biler og hva mer?

Akkurat som med de felste bil spill det. Du kjører rundt, og rundt, til slut rundt uten mening.

18 Wheel er en fin tidsdreper men ikke noe du kalrer å spille ukersvis.

Min mening da :whistle:

Skrevet
  • Forfatter

Jeg tar det frem når jeg ikke har noe annet spesielt å gjøre, eller det ikke går noe gøy på TV, evt. ikke noe som frister å gjøre av forefallende arbeid i huset. :)

Mister man nett, TV-alternativene er kjipe, osv. er det jo fint å bruke en halvtime-time på å kjøre et stykke - da varer jo spillet mye lenger òg.

Skrevet

Får ikke ansatt noen sjofører jeg. Forsøkt på hotellene, men er jo bare den "advance time" boksen der. Må man kjøre mange turer først eller?

Skrevet

Mulig du må spille en stund før du kan ansette noen. Det kom bare plutselig opp hos meg når jeg la inn på et hotell

Skrevet

Om man har en bil med "sleeper", må man fremdeles ta inn på motell eller er det mulig å sove i bilen? Har iallefall ikke funnet ut hvordan man gjør det...

Skrevet

Jeg tok opp et lån kanske tidlig og kjøpte en bil fra Menyen i N

Det tok noen dager før det vat klar

Kjørte til et hotell og kunne ansette en sjåfør

Han står under der du kan velge hvor mage timer du skal sove

Skrevet

Jeg synes det er kjekkes å bruke koder jeg :D hehe...Da får du 500 000dollar med et tastetrykk :D istedenfor å ta opp et lån :D haha

Skrevet

Kjører en tur nå hvor jeg tjener 139.000 :)

Er det ikke mulig å se når han blir trøtt? slik at man kan beregne litt..

Han ble plutselig trøtt når jeg var mitt ute i ødemarken uten noe hotell. Litt kjipt at skjermen blir svart da :/

Skrevet

Dobbel henger med egg eller? Har kjørt det SF->Miami for den summen :)

Litt kjipt å rygge med dobbel henger da men :D

Har bare fått ansatt en sjåfør jeg, finner ikke flere. Bil, henger og kontrakt er klar :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …