Skrevet 13. desember 2007 17 år Kom på tanken om det å investere i dollar.. Noen som driver på med slikt? Kanskje ikke det dummeste å gjøre for en som skal til USA om noen år for å ta flygerutdannelse, å åpne en konto og kjøpe dollar?
Skrevet 13. desember 2007 17 år da må du eller den som evnt. tanker på å gjøre det begynne nå ettersom USD er lite verdt i forhold til NOK i disse dager. dagens kurs for kjøp av USD: 5.43 Salg: 5.45
Skrevet 13. desember 2007 17 år er ikke det beste aa spekulere i da, pluss at hvis du tar opp laan for aa kjoepe dollar saa maa du vurdere om rentene paa laanet veier opp for det
Skrevet 13. desember 2007 17 år Dette vill jeg ikke ha spekulert i, spessielt når det er såpass langt fremm i tid, og at det er gigantiske utfordringer i US økonomi i disse dager og fremmover. Tvert om tror jeg det kan være et større fjortjeneste potesniale i og sette penga dine i banken, og rett og slett monitorere utviklingen på dollar fremmover. Personlig tror jeg at man ikke er på langt nær ferdig med utviklingen av dollar vs Nok slik eiendomsmarkedet er der borte. Men det er dine penger, men jeg hadde ikke brukt mine slik ihverfall. Ha en strålende dag. Goffen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.