Skrevet 12. desember 2007 17 år Tænkte man kunne lave en tråd, hvor folk kan vise deres natur-billeder frem og kanskje give hverandre kritik. Er ikke personligt den store naturfotograf, så bare with me. Nå...jeg starter, og så kan dem der har lyst jo følge efter:
Skrevet 12. desember 2007 17 år Får ihvertfall løst til å ta en tur i naturen med kamera, når man ser den nye serien med Lars Monsen på nordkalotten på NRK.
Skrevet 12. desember 2007 17 år Forfatter Det er lidt uskarpt ja. Har du croppet kraftigt? Det ligner et 100% udsnit eller noe.
Skrevet 12. desember 2007 17 år Spennende bilder begge to - på hver sin måte. Synd med uskarpheten i bildet ditt Sindre. Dette ble tatt gjennom togvindu i fjor høst på vei nordover fra Oslo til Rennebu. Toget stoppet like ved Stange stasjon før ankomst ved Hamar, for motgående tog. KNALLGOD stemning i den kornåkeren, Gert Andreas
Skrevet 12. desember 2007 17 år Likte særs godt dette bildet til Kristian Jørgensen, får meg til å tenke på"Wuthering Heights".
Skrevet 12. desember 2007 17 år Mitt bidrag, tatt med 350D fra Mokollen i Sandefjord. Uten stativ, men på en stein som står der.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.