Marius Helstad Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Som det var en MSN samling av adresser før vil jeg se hvor mange her på forumet som har en bruker på Nettby så kan man jo legge til hverandre . Min bruker er "cptmav" hvis noen har nettby, vet jo om noen fra forumet her som har, men skader ikke med flere=). Siter
Marius Sparby Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ShadowXP. Er sjelden aktiv, og når jeg er det er det stort sett kun for å kjefte Siter
Fredrik Bachke Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Neitakk Kunne ikke sagt meg mer enig :crazy: Siter
Magnus Eliassen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Neitakk Kunne ikke sagt meg mer enig :crazy: Agree! Nettby er ut om et halvt år, akkurat som Blink... Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Sibbe83 bruker jeg som nettbynick. Synd det der med blink, likte blink veldig godt. Men nå er det liksom kun nettby som gjelder :\\ Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Scanor på nettby og nitehawk på Blink Jeg var mye på blink,men ramla litt av lasset da de bytta profilsystem der, da mista jeg også tilgangen fra jobb pga filter. Nettby funker som bare rakkern her på jobb så jeg er innom rett som det er. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.