Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Erik: Vet du vad skillnaden mellan dessa ?

18 Wheels of Steel: Haulin'

18 Wheels of Steel: Convoy

18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal

18 Wheels of Steel: Across America

18 Wheels of Steel

18 Wheels of Steel American Long Haul

Skrevet
Erik: Vet du vad skillnaden mellan dessa ?

18 Wheels of Steel: Haulin'

18 Wheels of Steel: Convoy

18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal

18 Wheels of Steel: Across America

18 Wheels of Steel

18 Wheels of Steel American Long Haul

Egentlig et meget godt spørsmål. Målt i prosenter så er sikkert skilnaden på gameplay max 1% og resten på grafikk.

Vil ikke akkurat si at denne lastebilsimmen har fornyet seg radikalt mye fra versjon til versjon. Skulle gjerne ha sett en større bredde i gameplayet og større variasjoner. Holder tommelen på den europeiske versjone jeg også. Den kan bli spennende :)

Skrevet

Når jeg prøver at downloade trial-versionen, kommer mit antivirus-program (Avast) op med en advarsel om at der er en trojan + en virus i filen?? Kan det virkelig passe?

Skrevet

Når vi er inne på dette - er den siste nå, Long Haul, verdt pengene? Ikke at det er så mye - 109,- for å unlocke demoen. :) Men dog..

Og hvordan er Bus Driver ?..

Skrevet
Når jeg prøver at downloade trial-versionen' date=' kommer mit antivirus-program (Avast) op med en advarsel om at der er en trojan + en virus i filen?? Kan det virkelig passe? [/quote']

Er nok ikke noe farlig. Virusprogram reagerer noenganger sånn.

Har opplevd dette mange ganger selv.

Skrevet

Skru av virusprogrammet mens du laster det ned og legger det inn.

Det er det jeg pleier når jeg får sånne meldinger, og det har alltid gått bra.

Men stol ikke på alt av filer selvfølgelig (Men det vet du jo selv også at man ikke skal)

Skrevet
Når jeg prøver at downloade trial-versionen' date=' kommer mit antivirus-program (Avast) op med en advarsel om at der er en trojan + en virus i filen?? Kan det virkelig passe? [/quote']

Fick samma och jag använder Norton.

Skrevet

NOD32 var neimen ingen lett sak å slå sjakk matt, om enn bare for en liten periode. Kanskje vel så bra? :) Er kommet i gang med nedlasting, og dette er vel en engangsgreie håper jeg, slik at jeg slipper å laste ned flere ganger - forutsatt at jeg tar vare på denne saken naturligvis.

*rote frem ratt og pedaler*

Skrevet

Var ikke akkurat så mye nytt siden "Haulin", men det er et greit tidsfordriv dette. Ser dog frem til Euro Truck Simulator.

Men kan noen fortelle meg hvordan man sover i bilen? :)

Skrevet

Okay, nu er jeg beroliget mht. virus. :D

Vil spillet kunne køre acceptabelt på en bærbar med Penitum M 1,7 GHz, 1GB RAM, ATI X600-grafikkort?

Skrevet

Haha, dette var morsomt. Starta med $50.000 i cash, kjørte et oppdrag med skjøre eksplosiver over en relativt kort distanse - èn overnatting, så fremme - $20.000 rett på konto. Deretter tok jeg en gravemaskin som skulle ned til Mexico - denne har jeg ikke kjørt ferdig ennå, da jeg må kjøre helt fra nord til sør.. Har fått noen fine bøter allerede - men største høydepunkt - jeg fikk oppgradert doningen jeg kjører så til de grader! Nå går det unna, skal jeg si dere :D

Skrevet
Bare stopp å trukk på N' date=' så avangser time

Men prøv å sov på hotell hvis du kan det [/quote']

Takk for tips. Skal prøve dette neste gang jeg spiller :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …