michael8210 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Beste opplevelsen jeg har hatt vedrørende tobakk, er vel når jeg kjørte sykkelen opp til Tryvann og satt på en benk og nøt en pinne med Lucky Strike og så på solnedgangen over Oslo. Det var ganske trivelig. Men, jeg snuser til vanlig...som sagt. Siter
Elias Lundereng Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Synes det er så godt når jeg har tatt noen dager "fri" fra snusing, å kjøpe meg en kebab, også bake meg en god og stødig general løs etterpå. Løs-snus er så himmelsk godt etter god mat! Har du noe favorittmerke? Går det mest i lucky strike hos deg, eller er det litt blanding? Siter
David Gabrielsen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har røyka, men nå snuser jeg. Er noe forbanna drit alt sammen og angrer som en hund at jeg starta. Skulle ønske jeg hadde selvdisiplin nok til å slutte, er sinnsykt vanskelig. Siter
Kåre Forland Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Den beste røyken jeg har smakt var den sommeren jeg fyllte 9 år. Jeg og en kompis "tilegnet" oss 2 krtonger PAll Mall m/filter, og fyrte det i oss i løpet av en liten uke. Etter at det var tomt gikk vi over på Blå Strek og Karvet Blad (Siden det var de som var lettest tilgjengelig i hylla på butikken). Har aldri senere kjent noe som kan måle seg med de sigarettene. Siter
michael8210 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Synes det er så godt når jeg har tatt noen dager "fri" fra snusing' date=' å kjøpe meg en kebab, også bake meg en god og stødig general løs etterpå. Løs-snus er så himmelsk godt etter god mat! Har du noe favorittmerke? Går det mest i lucky strike hos deg, eller er det litt blanding? [/quote'] Snus etter kebab er elsk. Hehe... Nei, ikke Lucky Strike. Går bare i det om jeg røyker...men, når det kommer til snus, så er det bare SKRUF STARK som gjelder. Har handla Skruf i Sverige i mange år nå...like godt med dagens første snus...alltid. Men, begynner å bli litt for mye snus for min del nå...har begynt å gå meg lei. Er ikke det samme lengre... Hadde begynt å trappe ned, gått over til General (hjelper å skifte merke om man skal slutte, og prøve å komme ut av "snusmønsteret". Sånn som snus etter mat, eller dagens første snus.) MEN, så hadde far min vært i Sverige og kjøpt to ruller med snus for meg, Skruf Stark selvfølgelig...så da ble nedtrappingsplanene lagt på is. Men, drar i millitæret 8. januar, og jeg planlegger å slutte da. Endring: Elias...man tar ikke bare "fri" noen dager. Det er for dårlig. Hehe. Siter
Elias Lundereng Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Haha, jeg kjenner på kroppen at jeg ikke klarer å slutte med det samme. Jeg begynte å trappe ned, men det var før jeg oppdaget løs. Jeg er ikke noe spesielt glad i portion, men skal jeg snuse portion blir det isåfall General Maxi eller skruf stärk. Eneste portionsnusene jeg kjenner effekt av. Men er jeg ute å reiser blir det vanlig general portion. Men er det opp til meg er det bakings som er diggest! :grin: Hva fikk deg til å begynne? Nyskjerrighet? Siter
Mathias Ganss Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Men' date=' drar i millitæret 8. januar, og jeg planlegger å slutte da.[/quote'] Slutte når du kommer i militæret? Snus eller røyk er det du har å se frem til når det er kaldt og jævlig, alt er vått og løytnanten sier du skal på patrulje. DA er det deilig med en sigg eller en prell da. Selv snuser jeg General og tar en sigg i festlig lag. Mvh Mathias Siter
michael8210 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Haha' date=' jeg kjenner på kroppen at jeg ikke klarer å slutte med det samme. Jeg begynte å trappe ned, men det var før jeg oppdaget løs. Jeg er ikke noe spesielt glad i portion, men skal jeg snuse portion blir det isåfall General Maxi eller skruf stärk. Eneste portionsnusene jeg kjenner effekt av. Men er jeg ute å reiser blir det vanlig general portion. Men er det opp til meg er det bakings som er diggest! :grin: Hva fikk deg til å begynne? Nyskjerrighet? [/quote'] Nja...eneste jeg merker noe til er Skruf Stark. Tror du har misforstått General Maxi litt. Er eksakt samme nikotininnhold som i de ordinære Generalene. Bare at posen er større...er fremdeles 24 gram snus i hele boksen. Hver pose er ikke 24 gram. Skal være 24 portioner i en vanlig boks med portionssnus...alle à ett gram. Men, med General Maxi, så er det dobbelt så mye...siden det bare er tolv poser i boksen. Vel, jeg begynte vel egentlig før det store 'snusboomet'...jeg og kompisen min var på danskebåten og fikk tak i en boks med General Løs. Vi bakte oss en diger pølse, og begge ble kvalme etterpå...jeg klarte meg, men kompisen min måtte på lugaren og kaste opp. Hehe. Er ikke helt sikker på snusinga når jeg kommer i millitæret...men, jeg merker at lysten til å slutte ikke er like stor som før. Når jeg er der oppe, så er vel kanskje snusen alt jeg har. Hehe. Skal opp i GSV, forresten. Siter
Elias Lundereng Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Men når maxi er dobbelt så stor, da tilsvarer det to stk. vanlig general portion. Ergo, den gir mer effekt! :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Er ikke noe fan av snus, det er når nikotin-suget blir for stort og en sigg ikke er innen rekkevidde. Nei, gi meg en Prince 100's anytime :grin: Siter
Mathias Ganss Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Skal opp i GSV' date=' forresten. [/quote']GSV ja. Da blir det nok av feltdøgn på deg. Og sikkert nok snus også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.